Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Carolina Isolabella Özgün

http://blog.milliyet.com.tr/carolinaozgun

15 Mart '08

 
Kategori
Şiir
 

Eder Eden Sen'sin

Eder Eden Sen'sin
 

Ne insan bunu eder
Ne tek bir hayvan
Ne tek bir canlı
Bunu eder eden Sen'sin

Sen evrenleri yakansın
Işıkları yayansın
Sadece aleme bakansın
Uzaktan uzağa konuşansın

Sonra bir iç sesle damara yakışansın
Akıp akıp tekrar boyayansın
Kimse etmez aşkın kadar
O aşk ki yunus katar

Tek bir cansın
Binlere paylaşansın
Binleri arşa katansın
Bir bir her insansın

Ben aşkına kat oldum yine
Musikine doydum yine
Çağrına uydum yine
Ezeline geldim yine

Edersin edensin
Beni benden geçirensin
Bir kıvılcıma
Beni yine var edensin

Not: ilham kaynağı Mercan Dede 800 - Nerdesin

29.10.07
Carolina Isolabella Özgün

 
Toplam blog
: 144
: 676
Kayıt tarihi
: 21.09.06
 
 

İstanbul'da yaşayan bir levantenim, yeni özler, sözler, gözler tanımayı, farklı bakış açılarını p..