Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Ekim '15

 
Kategori
Anılar
 

Edirne anılarım

Edirne anılarım
 

         

Geçtiğimiz günlerde yolum Edirne’ye gittim.. Anılarım, film şeridi örneği gözlerimin önünden birer birer geçti. Kimi dostları ziyaret ettim. Bu ayrıca mutluluk verdi!

ARSLANZADE işletmelerini ziyaret ettim. Çam sakızı çoban armağanlarımı, işletmenin sahibi güzel insan Arif MERİÇ’e sundum. Mutluluk anımızı da fotoğraf makinesi ile sabitleştirdik!

 

 

Sonrasında ARSLANZADE  ürünlerinin üretim yerine gittik. Tertemiz, iç açıcı ve mis gibi çalışma ortamı… Özenle çalışanlar ilgimi çekti! Genel Müdür Yusuf MERİÇ, işinin başında yeni evli ve pırıl pırıl bir delikanlı…(Mutluluklar diliyorum!) Hemen yanınındaki  masada müdür Oğuzcan İzin...

Son yıllarda Edirne,  inanç merkezi olarak uğrak yeri konumundadır. Başta Selimiye Camii ziyaretleri ve öteki yerler,  iç turizm canlılığı getirmektedir. Elbette bu kente gelenler, Edirne'ye  özgü armağanlardan evlerine ve dostlarına götürmeyi de kesinkes ihmal etmezler.

On civarında  şubesi ve leziz ürünleriyle şiirleştirdiğim Arslanzade:

 

                 AKROSTİŞ

Arslanzade, bambaşka damak tadı

Rahatça tanınır Meriç soyadı.

Sevgi de saygı da eksilmez onda,

Lokumu bambaşka, nefis tadında!

Alışanlar için yemek, tutkudur

Namıyla üretim gerçek utkudur.

Zarif ambalajda badem ezmesi,

Alana huzurdur bir bir yemesi.

Devai-i misk, kallavi ve kavala

Edirne’de olduğunuzu anla.

 

Ürünleri yoğun talep görmekte,

Renk uyumlu macunlar bilinmekte.

Üretimde sağlık ön plandadır,

Nitelikli sıvı hemen kandadır.

Layık olmak, ticarette esastır

Ehlinin elinde sabır mı sabır!

Resimlere bakar okur ve yazar

İntizamlı raflar apayrı pazar…

 

     Muhsin DURUCAN

 


 Not: Fotoğraflar aşağıdaki bölümde slâyt özelliğinde görülebilir.      

 

          

 
Toplam blog
: 782
: 1295
Kayıt tarihi
: 18.08.08
 
 

Kırşehir Erkek İlköğretmen Okulu'nu, İzmir Buca Eğitim Enstitüsü Türkçe Bölümünü, İstanbul Çapa M..