Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Eylül '20

 
Kategori
Gezi - Tatil
 

Edirne'nin güzel ciğeri

Edirne'ye ilk gidişimde ablamla ciğer yemek için adı duyulmuş bir ciğerciye gittik.

Önünde sıra var yirmi dakika ayakta bekledik, güzel hareketli bir yer.

Hemen yanında da farklı bir ciğerci var karşısında da. 

İlk günün hevesi oturduk yedik, güzeldi.

2. gidişimde yine oraya oturup yememiz için sıra vardı karşısındaki yere gittim, orada yapılan ciğerin tadı da oldukça güzeldi, çok güzel ilgilendiler.

3. gidişimde yanındaki restorant boşken ben orada sıra beklemek istemedim o sıranın hemen yanından geçip yanındaki ciğerciye girdim, çok güzel bir atmosferdi, muhtemel aile yeriydi. İlgilendiler ücreti de çok iyiydi yiyip kalktım. 

Sorguladım.

Ünlü olan her şey en iyisi olduğu için mi ünlü yoksa adı bir kere duyulduğu için mi böyle talep görüyor?

Herkes kazansın. Esnaf hak ettiği karşılığı hep alsın. 

Kendinize iyi bakın, güzel kalbimiz hep yaşama sevinciyle atsın. 

 
Toplam blog
: 27
: 208
Kayıt tarihi
: 21.03.20
 
 

Plato MYO Çocuk Gelişimi mezunu. Atatürk Üniversitesi AÖF halkla ilişkiler öğrencisi. Çocuk atöly..