Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Haziran '08

 
Kategori
Blog
Okunma Sayısı
635
 

Editörümüze teşekkür

Editörümüze teşekkür
 

Son yazdığım 15 blogdan 5 tanesi “editörden öneriler” bölümüne seçilmiş, editörümüze çok teşekkür ediyorum. “En çok ………” bölümünde adım yer almış olmasa da , “editör tarafından en çok önerilen blogger” ünvanını aldım sanırım:)

http://blog.milliyet.com.tr/Blogum.aspx?BlogNo=103229
Sevgilim İstanbul ailem Ankara
http://blog.milliyet.com.tr/Blogum.aspx?BlogNo=112335
Viyana'da Figaro'nun Düğünü
http://blog.milliyet.com.tr/Blogum.aspx?BlogNo=112905
İstanbul'da Louvre oldu, Paris’te Topkapı olur mu?
http://blog.milliyet.com.tr/Blogum.aspx?BlogNo=113325
Hızır Teppeev Atelyesi Ressamları
http://blog.milliyet.com.tr/Blogum.aspx?BlogNo=114564
Tesadüfler hayatımızın atomlarıdır

Yok, torpilim filan yok. Hatta önerilmeyeyim diye uğraşıyorum, ama yok bir bakıyorum yine önerilmişim. Bende önerilen blogcu olma yeteneği var demek ki, ne yapayım.

Ben de editörümüzü tanımak ve onu bir şeylere önermek ihtiyacı duyuyorum.

Mesela “günde en fazla blog okuyan editör” olabilir mi acaba?

Bu arada editörümüz hala Başak Hanım mı, değişti mi?

Editörlük işini başkalarına devretti belki de?

Sırası gelmişken blog sayfası hakkında birkaç şey eklemek istiyorum.

Çok okunanlar bölümünün doğru çalışmadığını tespit ettim. Örneğin bir gün bir bloğum en çok okunan blog olduğu halde, o gün ana sayfadaki bölümde yer almadım. Sonra şöyle bir kanıya vardım. Bir günde bir blogger’ın, bütün blogları toplamda o gün en çok tıklanıyorsa oraya geçiyor olmalı. Yani “bugün en çok okunanlar” ve “en çok okunanlar” biraz karışıyor gibi.

Örneğin, Ayda isimli blogger, 5 aydır yeni blog yazmadığı halde ve yine Savaş Şakar ayda ortalama 1 blog yazdığı halde, hala “en çok okunanlar” bölümünde yer alıyor. Bu duruma başka açıklama getirebilen var mı?

Acaba 3 aydan daha uzun süre yazmayanları listelerden çıkarmak mı gerekir ki, yeni bloggerlara “en….” olma yolu açılsın. Yoksa sıradan blogger olarak, unvansız devam edeceğiz yolumuza:)

Hadi ben “editör tarafından en çok önerilen” blogcu’yum, ama diğer arkadaşlar ne yapsın:)

Gelelim en önemli konuya. Hitler neden düştü?

    Blog sayfasının üst satırında bloglar yerine, artık yalnızca reklamlar dönüyor Milliyet haber sayfalarını tıkladığımızda, eskiden blog bannerları yanda belirirdi. Şimdi yok Milliyet ana sayfasında blog özetleri en alt satırlarda yer alıyor Her ekte bloglara yeterince yer verilmiyor. Bazı eklerde bloglar düzenli değişmiyor ( örneğin: sağlıklı yaşam)

İşte benim blog dedikodularım böyle…

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Son yazınız da önerilmiş :) Sinema yazısı olduğu için ona yazacak yorum bulamadım, bu blogunuza da zamanında yorum yazamamıştım bari bu vesileyle buna yazayım dedim. Şu işin inceliğini bi anlatsanız :) Espri yapıyorum tabii; editör önerileri biraz da blog üyelerini hangi konularda ve nasıl yazmaları gerektiğini göstermek için yapılıyor. Demek ki sizinkiler o beklentilere tam uyuyor. Başarınızın devamını dilerim. Selam ve sevgilerimle...

Murakami 
 23.06.2008 17:50
Cevap :
Öyle mi, bu da mı önerilmiş sizden aldım haberi, dediğiniz gibi benim konular biraz çok geneli ilgilendirebilen konular belki ondan seçiliyor, ne mutlu bana:)), teşekkürler, sevgiler.  23.06.2008 18:06
 

Evet bu haksızlık, benim yapmadığım rezillik kalmadı, daha bir kez anasayfada bile göremedim kendimi. :)) Halbüsü editörlere o kadar saygılıyım. Çok heves ediyorum...sevabını 1 günde beni önerseler...

silik 
 18.06.2008 10:11
Cevap :
önerilen olmanın püf noktalarını yakında açıklayacağım:)  18.06.2008 11:34
 

Paylaşmak evrenin en güzel davranışı. Biliyor musunuz paylaştıkça sevgimiz büyüyor ve evrenin her tarafına ışık hızıyla dağılıyor. Gözlerinizdeki ışık aynı hızla sarsın sevgi dolu yürekleri... Sevgilerimle...

Müyesser Saka 
 18.06.2008 8:16
Cevap :
çok teşekkürler güzel sözler için, sevgiler.  18.06.2008 11:33
 

Alışılanı nedir; kıskanmak!.. Ama ben kıskanmam, aksine başarıyı her zaman alkışlayan birisiyim, başaran kim olursa olsun. Başarılı olanların ürünlerinden, yeteneklerinden birşeyler almak gerektiğini de biliyor, yararlanmaya çalışıyorum... Kutlarım. H.H.Dulun

Hasan Hüseyin Dulun 
 14.06.2008 9:50
Cevap :
:)ne güzel, örnek davranış...  14.06.2008 11:46
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 144
Toplam yorum
: 274
Toplam mesaj
: 22
Ort. okunma sayısı
: 1410
Kayıt tarihi
: 12.09.07
 
 

ODTÜ İşletme mezunuyum, felsefe bölümünde master eğitimi aldım, uzun yıllar bankacılık ve finansm..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster