Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Haziran '08

 
Kategori
Blog
 

Editörümüze teşekkür

Editörümüze teşekkür
 

Son yazdığım 15 blogdan 5 tanesi “editörden öneriler” bölümüne seçilmiş, editörümüze çok teşekkür ediyorum. “En çok ………” bölümünde adım yer almış olmasa da , “editör tarafından en çok önerilen blogger” ünvanını aldım sanırım:)

http://blog.milliyet.com.tr/Blogum.aspx?BlogNo=103229
Sevgilim İstanbul ailem Ankara
http://blog.milliyet.com.tr/Blogum.aspx?BlogNo=112335
Viyana'da Figaro'nun Düğünü
http://blog.milliyet.com.tr/Blogum.aspx?BlogNo=112905
İstanbul'da Louvre oldu, Paris’te Topkapı olur mu?
http://blog.milliyet.com.tr/Blogum.aspx?BlogNo=113325
Hızır Teppeev Atelyesi Ressamları
http://blog.milliyet.com.tr/Blogum.aspx?BlogNo=114564
Tesadüfler hayatımızın atomlarıdır

Yok, torpilim filan yok. Hatta önerilmeyeyim diye uğraşıyorum, ama yok bir bakıyorum yine önerilmişim. Bende önerilen blogcu olma yeteneği var demek ki, ne yapayım.

Ben de editörümüzü tanımak ve onu bir şeylere önermek ihtiyacı duyuyorum.

Mesela “günde en fazla blog okuyan editör” olabilir mi acaba?

Bu arada editörümüz hala Başak Hanım mı, değişti mi?

Editörlük işini başkalarına devretti belki de?

Sırası gelmişken blog sayfası hakkında birkaç şey eklemek istiyorum.

Çok okunanlar bölümünün doğru çalışmadığını tespit ettim. Örneğin bir gün bir bloğum en çok okunan blog olduğu halde, o gün ana sayfadaki bölümde yer almadım. Sonra şöyle bir kanıya vardım. Bir günde bir blogger’ın, bütün blogları toplamda o gün en çok tıklanıyorsa oraya geçiyor olmalı. Yani “bugün en çok okunanlar” ve “en çok okunanlar” biraz karışıyor gibi.

Örneğin, Ayda isimli blogger, 5 aydır yeni blog yazmadığı halde ve yine Savaş Şakar ayda ortalama 1 blog yazdığı halde, hala “en çok okunanlar” bölümünde yer alıyor. Bu duruma başka açıklama getirebilen var mı?

Acaba 3 aydan daha uzun süre yazmayanları listelerden çıkarmak mı gerekir ki, yeni bloggerlara “en….” olma yolu açılsın. Yoksa sıradan blogger olarak, unvansız devam edeceğiz yolumuza:)

Hadi ben “editör tarafından en çok önerilen” blogcu’yum, ama diğer arkadaşlar ne yapsın:)

Gelelim en önemli konuya. Hitler neden düştü?

    Blog sayfasının üst satırında bloglar yerine, artık yalnızca reklamlar dönüyor Milliyet haber sayfalarını tıkladığımızda, eskiden blog bannerları yanda belirirdi. Şimdi yok Milliyet ana sayfasında blog özetleri en alt satırlarda yer alıyor Her ekte bloglara yeterince yer verilmiyor. Bazı eklerde bloglar düzenli değişmiyor ( örneğin: sağlıklı yaşam)

İşte benim blog dedikodularım böyle…

 
Toplam blog
: 144
: 1429
Kayıt tarihi
: 12.09.07
 
 

ODTÜ İşletme mezunuyum, felsefe bölümünde master eğitimi aldım, uzun yıllar bankacılık ve finansm..