Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Mart '13

 
Kategori
Blog
 

Editörümüzün oğlu Çınar bebek dünyaya geldi!...

Editörümüzün oğlu Çınar bebek dünyaya geldi!...
 

O’nu 2007 yılının 13 Ocak günü Milliyet Gazetesinin biz blog yazanlarına verdiği tanışma partisinde tanıdım. Çiğdem Toraman tek tek dolaşıp bize takdim etti: Bundan böyle editörünüz Başak Hanım'dır, tüm sorunlarınızla o ilgilenecek.  

İçimden “Yaşı kaç acaba ufacık üstelik naif ve de pek zarif bir kız nasıl baş edecek bu kadar yazanla” diye geçirmeden edememiştim. Ki o zaman üye sayısı 1500 civarında idi. Sonradan öğrendiğimde gerçekten yaşını hiç göstermediğini anladım.

O günden bu güne şahit olduğum pek çok olay yüzünden yaptığım görüşmelerde sorunlar karşısında ne kadar güçlü bir yapıya sahip olduğunu hissettim. Demek ki güçlü olmak için beden yapısına ihtiyaç yokmuş, yürek ve beyin gücü imiş aslolan…

Sevgili arkadaşım Ümit Culduz son yazısının son paragrafında Başak’tan bahsedip inşallah kızı olur diye temennide bulunmuş. Oysa ki Çınar bebek 31 Ocak tarihinde dünyaya gözlerini açmıştı bile.

Hatta bir yazanımız editörümüz değişti mi diye bana mesaj yazmış benim haberim olacağını düşünerek. Demek ki Başak’ın doğum izninde olduğunu bilmediklerinden yokluğu ayrıldığına yorulmuştu.

Bu yüzden hem bilgi vermek hem de binlerce üyesi olan koskoca Milliyet Blog sitesinin koskoca editörünün bebeğini kucağına aldığının müjdesini vereyim dedim…

Sevgili editörümüz Başak… Canından can verdiğin Çınar bebek hoşgelmiş dünyamıza… Gözleriniz aydın olsun…

Anneli babalı nice sağlıklı, huzurlu, mutlu yaşlar diliyor, ailesini kutluyoruz en içten duygularımızla…

MİLLİYET BLOG YAZAN ve YAZARLARI

 
Toplam blog
: 203
: 2037
Kayıt tarihi
: 23.10.06
 
 

İnsanların yapmaktan mutlu oldukları hobileri vardır. Benim de en severek yaptığım, hayatımda yen..