Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Şubat '08

 
Kategori
Futbol
 

Edu tehlikeli olmaya başladı

Edu tehlikeli olmaya başladı
 

Bir tarafta son 4 sezonun en iyi takımı fenerbahçe.

Diğer tarafta ispanya ligine damga vurmuş sevilla

Maça sevilla hızlı başladı ve fener golü buldu.

Sonra sahneye edu çıktı

Edu kim?

Brezilya’nın milli takım oyuncusu

Nerde oynuyor?

Türkiye’nin en iyi takımında. Yani Fenerbahçe' de

Şimdi bakıyorum.

Fener ş.liginde 7 gol yemiş

5 gol edu sayesinde.

Bugün 1 gol çıkar

Fener için ballı kadayıf

Yani top zaten dışarı çıkıyor.

Sen ne ayağını sokuyorsun?

utbol sadece çalım atmak, pas atmak değil

Aynı zamanda zeka işidir.

Galatasaray da Bülent korkmaz vardı

Samiyende oynanan bir trabzon maçında hata yaptı ve hami golü attı.

Arkasından yine kendi sahasında dortmund maçında hata yaptı ve cahapusat gol attı

Ş.liginde bazı goller attırdılar. Ve daha hatalarını azalttı.

Şimdi eduyu savunsam bir daha yapar mı daha diye endişe ediyorum.

Karşısına geçip konuşsam hatalarından arınır diye tahmin ediyorum.

O zaman yapma kardeş.

1 değil 2 değil 3 değil.

Yeter artık.

Bu takım buralara gelene kadar çok sıkıntı çekti.

Biraz dikkat edelim ve kendimizi oyuna verelim

Çünkü üstünü örttükçe daha çok hata yapar.

Yönetim uyarmalı , zico çekip konuşmalı

Huylu huyundan vazgeçsin.

Lugano’nun orda durması çok iyidi. Gol geliyorum dedi

Bu maçın hakkı 3-1. Kimler geçti buradan. Son şampiyon inter. Ş.liginin gediklisi psv. Rusya şampiyonu. Ve ispanya’nın iyi takımı sevilla.

Orta sahada marco çok kötüydü

Onun için sezon başında ‘’ bu adamın adı valencia ile anılıyo ve yönetim vermiyor. Onun

İçin sezon içinde hayır bekleme diye bir görüşüm vardı’’

Korktuğum başıma geldi. Yani çok sırıtıyordu. Hiçbir şey yapmadı.

İyi olanlar ise volkan , alex, semihti

3-2 . Orada adamlara gol yetiyor ama

Biz de gol atalım

Hakem de sırf sevillaya çalıştı

Ne hakemler geliyor.

Şenes Erzik Türk takımlarının haklarını korumuyor.

Sürekli oyunu kesti hakem.

Mardinli ergin.

 
Toplam blog
: 386
: 739
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

Eskiden Ergin (yengeç dansı) rumuzuyla yazardım. . Doğruyum, çalışkanım Fenerliyim.   @Ergin Fene..