Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Kasım '06

 
Kategori
Mizah
Okunma Sayısı
6580
 

Eee Halam düğün bitti !!!!!

Eee Halam düğün bitti !!!!!
 

Gurbette olmak çok zor çokk yazıma ilaveten... Düğünün son perdesi...

Dediğim gibi kardeşim muhteşem bir düğünle evlenerek muradlarına erdiler... Birbirlerine staj yaptıkları işyerinde aşık olup tam dört sene okuldu, askerlikti derken sonunda hayırlısıyla kavuştular...

Tabi düğüne uzaktan yakından tüm akraba eş dost davet edildi... Düğün sahibinin gözleri davetliler arasında en yakınlarını arar daha çok... Babamda sürekli Ankara daki halam için '' halanız nerde kaldı , halanız gelemedi, gelmeyecekmi '', deyip durdu düğün sonuna kadar. Eeee kardeşi yaa....

Neyse halam ortalarda yoktu hala ... Düğün bitti hala halam yok... Babam üzüldü tabi kardeşim gelmedi diye....

Düğünden sonra gelin damat bir grup yemeğe gittik hepimiz... Eğlence yemek şamata gece yarısını ettik...

Artık yeni çiftleri yalnız bırakma zamanı gelmişti.. onları evlerine bırakıp biz annemlere döndük...

Döndük dönmesine de.. ne gördük...

Kapıyı açan Ankardan gelen Halam dı.....

Eee hala bu saatte niye geldin ??......Düğüne geldim ya çocuklar...

Eee hala düğün bittii !!!!

Yok canım düğün pazar günü...şaka yapmayın..

Hala sen şaka yapma.....

Hayır hala hayırr.... Günleri karıştırıp yanlış geldin ve düğünü kaçırdın....

Gece yarısı hepimizde bir kahkaha yani bu kadar olur anca....

Düğünümüzde bu son güzellikle sona erdi.....Halamı çok öpüyorum.....

İlahi halam sen çok yaşa.......

sevgilerimle,

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

canım ya sonra nekadar üzülmüştür...yani o düğünle bi alakası olmadı canım ya neyse demek böylesi hayırlısıymış demekten başka çagre yok...sevgilerimle umut yolu.

sıla okur 
 21.12.2006 3:42
Cevap :
kısmet..:) sevgiler.  21.12.2006 10:58
 

halan için bir daha yapsaydınız düğünü canım...

ece vardar 
 22.11.2006 18:34
Cevap :
:)) tabi tabi  23.11.2006 9:44
 

Halanızın ellerinden öperim:)

tervedus 
 20.11.2006 0:37
Cevap :
:) teşekkürler..  22.11.2006 11:00
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 529
Toplam yorum
: 2369
Toplam mesaj
: 481
Ort. okunma sayısı
: 3676
Kayıt tarihi
: 29.08.06
 
 

İstanbul'da doğmuşum... Dünyalar tatlısı bir kızım var... Herkesi kolay kolay sevemem... ..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster