Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Psikolog Rümeysa Betül SEYİTHANOĞLU

http://blog.milliyet.com.tr/pskbetulseyithanoglu

31 Temmuz '17

 
Kategori
İlişkiler
 

Eee Senden N'aber ??

Eee Senden N'aber ??
 

Cancağazım, bu aralar öyle yoğunum ki sorma.. Bütün bir hayat yükünü almışım koşturuyorum. Ah bu telaşı hiç bitmeyen dünya benide aldı içine. Bir sarmalın içinde dönüp duruyorum. Hayatın farklı evreleri vardır bilirsin işte. Kimi zaman tek düzeliklerle sıkar insanı, kimi zamanda kucağında bir sürü yenilik, çalar kapını.. İşte bende yeniliklerin kapımı çaldığı, çalacağı o evredeyim ki beni korkutmuyor değil. Var gücümle adapte olmaya çalıştığım bu evrede hiç şüphesiz hayatımın geçmiş dönemi beni etkisi altına almaya çalışıyor. Hep böyledir bilirsin, geçmiş aslında geçmemiştir. Oradadır, canlı kanlı durur karşında. Hele de böyle dönüm noktalarında biryerlerden hortlayıverir. Evet işte bende ondan bahsediyorum. Çabalıyorumda bari çok etkilemese.. 

Neyse ya çokta önemi yok zaten ben kendimi avutabilirm, durdurabilirm, en önemliside kendimle yeniden yeniden barışabilirim. Eee senden ne var ne yok ??

 
Toplam blog
: 34
: 180
Kayıt tarihi
: 18.07.17
 
 

Bütüncül Psikoterapist&Psikolog R. Betül SEYİTHANOĞLU Bireysel Terapi, Çift Terapisi, Cinsel Terapi..