Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Mayıs '11

 
Kategori
İlişkiler
 

Efendim size soruyorum

Efendim size soruyorum
 

Ben ilişkiler konusunda biraz cahilim, bilmiyorum ve siz okuyucularıma soruyorum. İhanet nedir? İhanet sayılan ve ihanet sayılmayan diye ikiye mi ayrılır? Konumuz yine ihanet! Benim sevgili kocamla geçen gün sohbet ediyorduk da konu ihanete geldi. Sağ olsun bilgilerini benimle paylaştı. Kafamı duvarlara vurasım geldi ya ben ne hödükmüşüm. Ben ihaneti evlilik akdi devam ederken üçüncü şahısların devreye girip şartel attırması olarak biliyordum, yanıldığımı söyledi sevgili eşim. 

Meğer ihanet; eğer kişi evini aksatmıyorsa evdeki sorumluluklarını yerine getiriyorsa çoluğu çocuğu ile ilgileniyorsa üçüncü kişi ile ilgilenmesi onun ihtiyaçlarını karşılaması ihanet sayılmazmış, çünkü bazı eşler evdeki sorumluluklarını yerine getiremiyormuş. Bu yüzden hem kendi evindeki sorumluluğu hem de üçüncü kişinin sorumluluğunu üstleniyorlarmış. Üstelik üçüncü kişi içinde kendisinin üçüncü kişi olduğunu ondan sorumlu birinin olduğunu bile bile. Vay anasını cahilliğime tüküreyim. İhanet; eğer evdeki sorumluluklarını aksatırsa üçüncü kişi ile sabahlarsa oluyormuş. İş bitirmek ihanet değilmiş. Ne kadar yanlış bilgilere sahipmişim, sadakat, güven, sevgi hepsi hurafeymiş. Sen evini aksatmadığın sürece üçüncü kişiler içinde hayatında bir yer açabilirmişsin ne kadar engin bir hoşgörüsü var benim dünya tatlısı kocamın ve ben bu hoşgörüden birazcık nasibimi almamışım. Hani derler ya sarı öküzün yanında duran ya huyundan ya suyundan alır diye inanmayın yalan, almayan almıyor. Alınmış olsaydı ben alırdım. Aldatılanlara da hoşgörülü olun evini ve size karşı sorumluklarını aksatmamış diye teselli ederdim. 

Şimdi sizden ricam bu cahil bilgisiz blok yazarına ihanetin ne olduğunu anlatın. Üçüncü kişiler olsa da sorun olmaz mı? Yani sorumluluklarınızı bildiğiniz ve yerine getirdiğiniz sürece aldatmalar ihanete girer mi girmez mi? yorumlarınızı ve bilgilerinizi paylaşmanızı bekliyorum. 


 
Toplam blog
: 173
: 568
Kayıt tarihi
: 15.01.10
 
 

Kamuda çalışıyorum, dünyalar tatlısı üç tane yavrum var. Burda bulunmamın sebebi hayatı sizlerle ..