Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Kasım '08

 
Kategori
Şiir
 

Efendim

Efendim
 

Demek gidiyorsun efendim

Yarı kurak bırakacaksın beni


“ Kurakçıl bir bitki”


Yukarıya sürülen anahtarın

Gıcırtısı kalacağım


Ağız tabanında çıkan

Bir çeşit küçük bir ur

Tıp ağzıyla bir “kurbağacık”


Demek gidiyorsun efendim

Dünyanın bir parçası olarak

Bırakacaksın beni


Kırsal bakışlarıma

Kor parçası düşürüp

Helalliğini cami imamından isteteceksin


Git efendim

Gözün kalmasın arkanda


Kura neferi, seni buldu demek


Rehinde bulunan ruhunu

Aldılar çarçabuk


Aramızdaki hatır senedi

Zamandan öte işleme girdi


Demek gidiyorsun efendim

Adam içine karışıyorsun yani

Son derece kalabalık, bırakıyorsun beni


Bu işte bir adaletsizlik var

Yaşamın adil olmadığı kadar

Ölüm de adil değilmiş meğer


Adlı sanlı makamın hazır

Üzerinde bir dörtlük


“ Evcil olmayan hayvanları vurma

Evin içinde belki de kurt

Evimi; karım, çocuğum sanma

İçim içimde bir yurt”


Ah efendim

Bu anlamsız sözleri ne diye yazdırdın


Bu badireden kurtulamadın

Çözülmesi güç

Düzensiz disiplinsiz

Bir hastalık, sardı her tarafımızı


Git efendim

Cümlelerimdeki

Ses düşmelerine aldırma; nasılsa

Birazdan kendimle kalınca

Çoğalacak binlerce acılarım

Ses türemelerimden

Belki anlam kaymasına uğrayacağım


Git efendim

Seninle kaynaşmadan

Git

İntiharı bu kadar çekici kılma gözümde


Canan Al ( Nehir Amara)


Deliler Teknesi kasım aralık sayısı 2008

 
Toplam blog
: 21
: 579
Kayıt tarihi
: 06.12.07
 
 

Süleyman Demirel Üniversitesi Burdur Eğitim Fakültesi Sosyal Bilgiler Öğretmenliği Mezunuyum... Ken..