Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Ağustos '13

 
Kategori
Şiir
 

Efendim

Efendim
 

Bir dünya var sanırdım bir kainat içinde

Hayalimmiş görünen, bunu senden öğrendim

Şimdi yalnız sen varsın mükevvenat içinde

Fakir kapında duran bir bendeyim Efendim

 

Bende eyler bu aşkın benliğimi bildirir

Var sandığım alemi hayalimden sildirir

Ölmeye korkan beni bir nefesle öldürür

Fiilimden soyundum kefendeyim Efendim

 

Gerçeğini bilmezken bu kurulu düzenin

Farkında değilmişim sarf edilen özenin

Sen olduğun bilmezdim her sırrımı çözenin

Çözüldü sıfatlarım gülşendeyim Efendim

 

Himmetine muhtaçtır bu fakir Hacıoğlu

Niyazın niyazımdır ben sendeyim Efendim

Acizane kaderim, tuttum melamet yolu

Aşkındayım Efendim, neşendeyim Efendim

(19.30, 8 Eylül 2011,İstanbul)Murat HACIOĞLU

 

24.08.2013, Denizli

 
Toplam blog
: 656
: 1708
Kayıt tarihi
: 08.12.08
 
 

Allah kimisine “Yürü ya kulum” demiş. Ben onu “Yürü, yaz kulum” anladım. Yürü anca gidersin manas..