Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Nisan '10

 
Kategori
Blog
 

Efes Pilsen blog yazarı ben olmalıyım

Efes Pilsen blog yazarı ben olmalıyım
 

efes pilsen


Dışarıdaki onbinlerce bira tadımcısı varken neden blog yazarı? Var demekki EFES'in bir bildiği. Efsane bira için efsane bir yazar bulunacaktır bundan eminim. Sanırım buldunuz beni aradığınızı bilmiyordum:)

Peki neden ben? Size anlatmam için izin verin. Şimdi ortama ayak uydurmak için bir EFES açalım..

'' pıst!! '' Bu kapağın açılma sesiydi bir saniye '' lukur, lukur, lukur!!!.... ahhh!!! '' size rehber olmak isterim; sanırım hepiniz anladınız başlangıç için 3 yudum ve rahatlama anı;.. ünlem işaretleri ise göz kapaklarının hareketleri.

Hey anlat bakalım nasıl gidiyor? Ahmet abi sen boşuna uğraşma senin blog dan iş çıkmaz Refik'in blog daha iyi, valla 5 basar seninkine. Yanlış anlama yazıların çok güzel ama Agora meyhanesi yok artık be abi. Bak Pınar da ne güzel yazmış denize nazır bir yerden; mehtaplı bir gecede dalgaların şırıltısı geliyor kulağıma.

Deniz dedimde hava çok güzel iki olta attınmı Foça da, mangal hazır, gelsin balıklar denizden doğru mangala, '' kanka bir EFES daha, sakın açmadan getirme mundar etmeyelim birayı ellerim balık kokuyor. Heyt be! ne bereketli gün kokusuna kurban olduğum... ŞEREFE DOSTLAR !.. ''

Karagöl deki orman hafasıda bir başkadır. Hele birde geceye kaldınmı dağ havasında iliklerini ısıtır kamp ateşiyle iki yudum EFES. Etlerin sesi kulağımda, görmeye cesaret bile edemeyeceğim hayvanların sesleri eşlik ediyor alevlere. Yanan odunların kokusunu bilirsin üstün başın kötü kokar ama 2-3 gün o çıtırtı o taze odun kokusu gitmez hafızandan. ''Yahu Zeynep üstünde bile '' soğuk içiniz '' yazıyor çek şu kasayı ateşin yanından. Ali sen etlere bak ben getiririm sana biranı.''

Eski Rum evlerini hep bar yaptılar Alsancak ta, taştan evler tahta kapılar. Çoğu barın dekor ve dizaynını EFES yapıyor. Bence yerinde bir karar tarihi doku eşliğinde İZMİR imin insanıyla tam bir uyum içinde. Masa sandalyeler sokaklara taşıyor, herkez kendi grubuyla. Ayıptır söylemesi; EFES içilen bir ortamda arkadaşların dışında biriyle konuşmaya veya tartışmaya vakit bile kalmıyor, samimi ortamda laf lafı açıyor; muhabbeti bozan iki kelime oluyor sadece '' ŞEREFE DOSTLAR ! ''. Sakın unutma kuraldır, ardından bardaklar tokuşmalı onaylama anlamında.

Bazen yalnız kalmak istiyor insan, düşünmek istiyor, düşünüp karar verebilmek. Kendi kendine konuşabilmenin kapısını aralar EFES, ilk birayı açtığında maddi zorluklardır düşündüğün, belkide başka birşey; ama son yudum da kimbilir hangi güzel düşünceler geçiyordur kafanda. İnsanın içindeki umudu gün ışığına çıkartır EFES, sihirli bir değnek dokunmuştur omzunuza. Yalnız kaldığında bile en yakın dosttur EFES sana...

Bu arada benim biram bitti bi koşu gidip geliyorum bakkala, bir yere kaybolma sakın daha çook şeyler var konuşacağımız, bak sana daha neler anlatacağım, bitmez bu hikaye EFES hayatın her alanında...

 
Toplam blog
: 20
: 2087
Kayıt tarihi
: 02.02.10
 
 

birkaç üniversite, teknik bir iş, mutlu bir aile.. ..