Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Haziran '14

 
Kategori
Şiir
 

Efkârlandım

Efkârlandım
 

Bu akşam efkârlandım yine 
Hüznün nevalesini yüklendim 
Düşüncelerimi önüme serdim 
Ağladım. 
 
Uzaklar ‘’gel’’diyordu 
''Gel hadi neyi bekliyorsun! ’’ 
Bir şarkı tutturdum eskilerden 
’’Dönülmez akşamın ufkundayım vakit çok geç..’’ 
Anılar şarkıya takıldı 
Hatırladım. 
 
Sen gitmiştin... 
Sen beni terk etmiştin... 
Sen hiç sebepsiz ‘’ayrılalım’’demiştin... 
Gözlerin gözlerimden kaçak 
Yalanını yeniden 
Paylaştım. 
 
Tüm sesler çığlıklara 
Tüm beyazlar karalara 
Tüm sevenler ayrılıklara düştü 
Dünya dar gelecek şimdi bana 
Anladım. 
 
Anladım efkârım birazdan gidecekti 
Gidecek ve yeniden gelecekti 
Ta ki seni unutuncaya kadar 
Seni unutmaksa çok zor... çok zor olacak 
Bıçak gibi sözlerinle 
Yaralandım. 
 
Efkârlandım yine işte.. 
Efkârlandım. 
 
 
16.Haziran.2008
Gülden Işık
 
Toplam blog
: 285
: 1333
Kayıt tarihi
: 09.12.06
 
 

Zonguldak doğumluyum. AÖF Mezunu olup, üç çocuk annesiyim. İki de torunum var. Şiir, doğa yürüyüş..