Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Mayıs '07

 
Kategori
Sinema
 

Efkan Efekan sinemanın duayenlerinden

Efkan Efekan sinemanın duayenlerinden
 

Gelin ve Aşkımızda ölüm var adlı 2 adet dizide beraber çalışma fırsatım oldu Efkan EFEKENLA.

Çok beyefendi bir adam şöhret onu hiç yıpratmamıştır inanın çocukla çocuk büyükle büyük olurdu. He zaman güler yüzlü, esprili, işini de seven bir insandı ama o sigarası yok mu onu hiç elinden bırakmazdı kötü, bir şey bu derdi ama içerdi rahmetli.

Kuzey VARGIN la bir araya geldiklerinde gülmekten çatlardık yere sererlerdi bizi gülmekten o ona der sen daha çapkındın diye, oda ona der hadi be, sen yap benim üstüme at derdi bırak beni konuşturma şimdi azmi uğraştım be seninle, bu kadar adamın yanında konuşurum bak diye de tehdit ederdi Efkan ağabey Kuzey ağabeyde sinsi, sinsi gülerdi sonra gel hadi rakı ısmarlayayım sana der iki arkadaş çekilirdi otelde bir masaya saatlerce konuşurlardı sinemayı ve eskiyi, gündüzde işleri olmadığı zaman havuz başında güneşlenirler ne zaman yanlarına gitsem şaka ile karışık atışırlardı.

Efkan ağabey ta o zamanlarda sigara yüzünden arada bir öksürürdü çekimlerde, başladı gene derdi gıcık, abartısız belki bir üç dakika öylece öksürür bizde dinmesini beklerdik.

Bir gün gece çekimi yapıyorduk, ışıklar yanıyor her tarafta, sanırsınız ki gündüz o kadar ışık yanıyor yani neyse, Efkan ağabeyin işi bitti ben de onun emanetleri vardı beni arıyor diye haber geldi bende nerde ağabey diye onu ararken gördüm ama ışıkların arkasında duruyor arkasında durduğu ışık 5000 binlik (yani 100 mumluk bir lambanın 5000 watt lığını düşünün)görmek zor yani, ben başladım koşmaya, ağabeyi bekletmemek için koşarken de jeneratörün açık olan panel kapağını görmedim boyumda biraz uzun bir vurdum pat yerdeyim yere baktım kan damlaları gören arkadaşlarım gelip beni kaldırdı Efkan ağabeyde geldi yanıma beni o halde görünce ne koşuyorsun be evladım beş dakika geç olsa ne olur olmazsa ne olur hemen beni hastaneye götürdüler kafam yarılmış kan gidiyor, hastaneye vardık bana bir tetanos iğnesi bir de sekiz dikiş attılar Doktor tomografi istedi ama ben çektirmedim bir şeyim yok kafam kalın bir şey olmaz dedim bulantı olursa çekmemiz lazım dikkat et dedi.

Efkan ağabey benim yanımdan ayrılmak istemedi o gece ben ağabey bir şeyim yok inan ki iyiyim git sen yat hadi ağabey lütfen dedim, daha diyor ki bir şey olursa bana haber verin, hala izini taşıyorum kafamda o gecenin.

Sabah kahvaltısın beraber yaptık o gün ikide birde soruyor oğlum bir şey varmı diye yok ağabey rahat ol diyorum geçti artık, on dakika sonra bir daha varmı, yok ağabey yok.

Canım ağabeyim seni unutmak ne mümkün toprağın bol, ruhun şad olsun.

EYLÜL DELİSİ

 
Toplam blog
: 12
: 1673
Kayıt tarihi
: 26.04.07
 
 

Bir film şirketinde teknik eleman olarak çalışmaktayım. Sinemayı, okumayı ve yazmayı seviyorum. Haya..