Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Nisan '09

 
Kategori
Basketbol
 

Efsane geri döndü(WİLLİE SOLOMON)

Efsane geri döndü(WİLLİE SOLOMON)
 

solomon iyi seçim


Onu nasıl bilirdiniz. Bilmiyorum ama ben iyi bilirdim.

Kimden bahsediyorum. Willie Solomondan.

Fenerbahçeye geri geldi Solomon. İlk sene şampiyon olduk onunla.

Daha sonra yine olduk araya çeyrek final ve 2.tur sıkıştırdık. Onun payı çoktu.

Nedenini bilmiyorum ama sonra gitti. Para için gitti herhalde. Baktı orada mutlu değil. Yuvasına geri döndü. Solomonun yerine 1.50 boyundaki Green'i getirdiler.

Green Fenerbahçe’nin basketçisi değildi. Takım oyunu bilmez. Yanındaki arkadaşı atmaya müsaitse atmaz. Arada sırada üçlük atar. Onun dışında bi şey yapmaz. Green’den kurtulduk sonunda.

Mrsiç götürmeye çalıştı Fenerbahçe’yi bu ana kadar. Fenerbahçe’li Mirsad'ın da çabası Fenerbahçe’yi götürüyor.

Türklerde Semih ve Oğuz da kendilerini oyuna verdiklerinde yararlı oluyorlar.

Savaşçı ruhuyla, hırsıyla, Fenerbahçe aşkıyla Solomonun Fenerbahçe’ye yine çok şey katacağını zannediyorum.

KONSATRASYON LÜTFEN!!!!!!

 
Toplam blog
: 386
: 739
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

Eskiden Ergin (yengeç dansı) rumuzuyla yazardım. . Doğruyum, çalışkanım Fenerliyim.   @Ergin Fene..