Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Mayıs '11

 
Kategori
Ekonomi - Finans
 

EFT talimatı ve gene başıma gelenler!!!

EFT talimatı ve gene başıma gelenler!!!
 

Bankalar Alıcı Kuşlar !


Maaşımızı Ziraat Bankası'ndan alıyorduk, birdenbire alınan yeni bir karar ile İş Bankasına transfer olduk, 500 TL ödendi kişi başına, Yılbaşı kıyağı!!! 

Ben Ziraat Bankası'ndan kredi almıştım, maaşımdan otomatik olarak kesiliyordu, banka değişikliği nedeniyle EFT yani maaş aldığımız yeni bankanın, benim maaşımdan, aldığım bireysel krediyi ödemek üzere diğer bankaya ödeme yapması demek oluyormuş! 

15 Şubat 2011 'den itibaren, EFT talimatı verilen İş Bankası, Ziraat Bankasına benim bireysel kredi borcumu ödemeye başlamış, ben de hayatın inişli, çıkışlı, engebeli, mayınlı yollarında savaş verirken nasıl olsa İş Bankası EFT ile borcumu ödüyor diye rahatken, iki gün önce bir İhtarname aldım ve inanamadım !!! 

Üç aydır kredi ödemesi yapılmadığı için icra takibi başlatılacakmış, Allahım nedir bu zulüm dedim, İş bankasının yolunu tuttum. "Size EFT talimatı verildiği halde nasıl böyle bir ihtarname gelir? "dedim. 

Banka görevlisi kızcağız da şaşırdı, "ödemeler yapılmış görünüyor, " dedi. Ziraat Bankası 'na giderek durumu açıkladım, banka çalışanlarında sürekli haklı oldukları fikri sabit olduğundan herhalde, bana ilgisiz bazı suçlamalar yönelttiler. 

Bize "öz eleştiri "eğitimi hiç verilmemiş, ne evimizde, ne de okullarımızda, hep biz haklıyız, hep başkaları kötü ve suçlu... 

Toplum olarak sürekli birbirimizi yargılayarak, sevgi ve anlayıştan çok uzaklarda yaşamaktayız.... 

İşin aslı anlaşılınca, yani para yatmış ama kredi borcumu ödemek yerine, parayı hesapta tutmuşlar, 600 Tl 'ye yakın bir 

miktar, banka çalışanına " Lutfen insanları aptal yerine koymayın, hiç olmazsa susun bari, edep yahu! " dedim, kadın kem küm ederek susmak zorunda kaldı. Bu durum USA de olsaydı, ben bankaya tazminat davası açsaydım, kesin kazanırdım ama haram para kimseye hayır getirmez... 

Uzun sözün kısası, gene bankalar, gene sorunlar. Kan emici, sömürücü bankalara karşı iradeli olmalı, kredi almamalıyım diyorum fakat her seferinde önemli bir ödeme ile karşılaşınca zorunlu olarak bankalara gidiyorum.. 

Banka öyküleri bitmeyecek gibi görünüyor... 

Herşeyin hayırlısını diliyorum! 

 

 
Toplam blog
: 258
: 2037
Kayıt tarihi
: 09.11.06
 
 

Ben İngilizce öğretmenliği yapan yurdum insanıyım. Yalnız öğrencilerim yetişkin arkadaşlar. Devlet m..