Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ekim '12

     
    Kategori
    Üniversiteler
     

    Ege Toplulukları tanıtım günleri

    Ege Toplulukları tanıtım günleri
     

    EGE TOPLULUKLARI TANITIM GÜNLERİ


    Ege Üniversitesi öğrenci toplulukları tarafından Ege Kampüs Spor Salonunun önünde açılan tanıtım stantlarına ilgi büyük. Topluluklar açtıkları stantlarda Ege Üniversitesi öğrencilerini topluluklara davet ediyor. 
     
    Gateway, Radyo Tiyatrosu, Doğa ve Dağcılık, Edebiyat, Şiir, Genç Girişimciler gibi topluluklar öğrencilere beceri ve yeteneklerini geliştirebilmeleri için birçok fırsatlar sunuyor.
     
    Genç girişimcilerden Merve Yıldırım, “Topluluğun amacı öğrencilerin üniversite hayatı bittiğinde bir adım önde olmaları için fırsatlar sunuyoruz. Alanında uzman kişileri öğrencilerle buluşturarak kariyerleri için hazırlık yapma imkânı sağlıyoruz’’ dedi.
     
    Gateway Topluluğundan Tahsin Korkmaz (Kurum İletişim Koordinatörü), “Amacımız öğrencilerin iş dünyasını üniversite ortamında bir araya getirmek ve iş dünyasına adım atmadan daha deneyimli, donanımlı ve renkli olmalarını sağlamak” olduğunu belirterek, kulüp geçmişinin 14 senelik olduğunu ve mezun olan arkadaşlardan çok güzel geri dönüşümler aldıklarını daha almaya devam edeceklerine inandığını söyledi.
     
    Radyo Tiyatrosu Topluluğundan Anıl Özgelik ise “Geçmişteki radyo tiyatrosunu tekrar canlandırabilmek için çalışmalar yapıyoruz. Öğrencilere çeşitli eğitimleri sunarak diksiyon geliştirme, hayal gücü geliştirme, zekâ kapasitesi geliştirme ve insanlarda sesleriyle duygularını daha iyi ifade etme olanağı sunmak amacımızdır” dedi.
     
    5 Ekim Cuma gününe kadar sürecek olan tanıtım stantlarına dileyen öğrenciler gidip bilgi alabilir ya da topluluklara üye olabilirler.
    HABER: Gül KABA/Ciğerhun KALIN FOTOĞRAF: Ulaş ÜSTÜNDAĞ
     
    Toplam blog
    : 1
    : 274
    Kayıt tarihi
    : 02.08.12
     
     

    Üniversite öğrencisiyim aynı zamanda gazetecilik yapıyorum, ilgimi en çok siyaset, edebiyat, tari..