Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Mustafa Çifci Aşk Yazarı

http://blog.milliyet.com.tr/mustafacifci

30 Eylül '13

 
Kategori
Şiir
 

Eğer beni sevmiyorsan…

Eğer beni sevmiyorsan…
 

Eğer Beni Sevmiyorsan…


Eğer beni sevmiyorsan, beni bir daha aramana gerek yok sevgili

İçinden gelmiyorsa zamanını boş yere tüketme

Eğer beni sevmiyorsan, hem kendini hem de beni böyle üzme...

Eğer beni sevmiyorsan, çek git bu akşam ilk gelen otobüsle

Yanına kim oturursa otursun, kim tutarsa tutsun ellerini

Eğer beni sevmiyorsan ellerinde önemli değil, istediği elleri tutsun

Eğer beni sevmiyorsan, dudaklarında önemli değil, kim öperse öpsün...

 

Eğer beni sevmiyorsan, çek silahını vur sevdamızı köprü üstlerinde, ser yerlere doğru... İstersen  bakışlarınla da ateş edebilirsin, istersen bir mektubunla ama oyalama ne olur, damla damla su vermeye kalkma, hem kendini hem de beni böyle üzme sevgili...

*

Ve unutma sevgili, bir insan birini yüreğinde hissediyorsa asla onu bırakıp bir başkasına gidemez. Gitmesi mümkün değildir. İçindeki o bağı söküp atamaz. Şimdi anladın mı neden seni bırakıp gidemediğimi? Şimdi anladın mı sevgili, o akşam seni orada, o masada yalnız bırakıp tek başına kalkıp gidemediğimi? Seni o akşam neden terk edemediğimi.

*

Artık yeni bir şeyler yap sevgili...

Saçlarını kestir mesela, yüzünü görmeden aşık olduğum saçlarını sevmesin hiç kimse...

Hiç kimse öpmesin ellerini benim öptüğüm yerlerden.

Saçlarını hiç kimse sevmesin, koklamasın.

Şimdi değiş biraz...

Eski halin, o “sarı saçlı kız” bana kalsın…

 

Ve sonra bir sigara yak sevgili...

Bir iki dakika düşün, gözlerini bir an kapa....

Dağılan sigara dumanında beni göreceksin, nasıl yok olduğumu...

Dudaklarından halka halka çıkıp giderek halkaların birbirinde kopup dağıldığını...

Ve dağılıp yok olanların asla geri dönmediğini göreceksin...

 

*

Sanki uzaklarda, güneşin bitiş noktasında bir şeyler yitirmiş gibi uzaklara bakıyorduk. O gittikten sonra canım sıkılır, gidecek bir yeri olmayan yuvasız kuşlar gibi saatlerce oralarda döner, aynı yerlerde gezinirdim. Öylesi akşamlarda bir yuva özlemi duyar, bir yere ait olma hasretim daha da büyürdü. Sana güveniyordum. Yoksa güven miydi aşk? Güven olmayan yerde aşk olabilir miydi?

*

Ne varsa dök eteklerinde bu akşam,

Susup kalma öyle

Ellerin de boş durmasın ya saçlarımı sev, ya da öp dudaklarımdan

Ya yırtıp at, masa üstünde duran fotoğraflarımızı

Ya da doldur aşkımızı odamıza..

Ya bırakıp git beni gecenin ortasında ve bir daha geri dönme.

Ya da gir koynuna çırılçıplak…

 

Yazar: Mustafa Çifci- Aşk Yazarı www.mustafacifci.com

facebook.com/askyazarimustafacifci

t@mustafacifci

İnstagram:mustafa_cifci

Not: Bu eser Mustafa Çifci’nin kitabından alınmıştır. Telif hakkı yazarına ait olup, 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası kapsamında her hakkı saklıdır. Yazarın yazılı izni alınmadan kopya edilmesi, çoğaltılması, dağıtılması, özet olarak belli bir bölümün başka yerlerde yayınlanması yasaktır.

 

 
Toplam blog
: 297
: 523
Kayıt tarihi
: 16.04.13
 
 

Yazılarında insanı derinden etkileyen yoğun bir duygusallık, hüzün, karamsarlık ve yalnızlık vard..