Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Nisan '17

 
Kategori
Hukuk
 

Eğer söylendiği gibi bu ülkenin %90’ı idam cezasının gelmesini istiyorsa ben bu ülkeden giderim

Eğer söylendiği gibi bu ülkenin %90’ı idam cezasının gelmesini istiyorsa ben bu ülkeden giderim
 

Ne yapayım ben böyle ülkeyi… Bir elinde demokrasi bayrağı, ötekinde yağlı urgan… Böyle bir demokrasiye inanmam beklenemez…

“Hiçbir haklı nedeni olmaksızın adam öldüren kişi 40 yıldan önce hapisten çıkamaz” başlıklı yazı yazdık bir kişi bile bakmadı, sizin derdiniz ne?

İşte idam, sen önce bunu hallet…

Kimin cezasını tam olarak verdin de sıra idama geldi?

Ceza demokrasi, ip diktatörlük… Sen birilerini değil ki hukuku idam ediyorsun…

Ne kadar büyük suç işlemiş olursa olsun 40 yıl hapis yatırdığın kimse cezasını çekmiştir, emin ol. O ceza ona yeter. Ama Türkiye’de 20 yıldan fazla hapishanede kalan kimse yok.

Biz bu 40 yıl hapsi kızgınlığımızdan ya da aklı başına gelsin, birilerine ibret olsun diye vermiyoruz, hak ettiği için; adaletin gereği…

Devlet katil değil, adam öldürmez. Bazı ülkelerde varmış bize ne, idamın olduğu ülkelerde demokrasi yok kardeşim…

Ben böyle bir şey görmedim ya, seksen milyon ip elinde dolaşıyor; benim Türkiye’m bu olamaz!

Senin derdin hukuk değil, intikam!

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..