Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Kasım '10

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Eğer yanındakini öpmezsen, üç yıl kimse seni öpmeyecek

Eğer yanındakini öpmezsen, üç yıl kimse seni öpmeyecek
 

Çin Mutfağı lezizdir!


Dün akşam "Quick China" uzakdoğu mutfağında başarılı olan bir restaurantta yemek yemeğe karar verdim. Tek kişi olduğum için tek kişilik bar sandalyeleri var orada oturmaya karar verdim , oldukça kalabalıktı içerisi.

Çubukları kullanma mücadelemden sonra garson beyden kaşık istemek zorunda kaldım, çünkü üç lezzetli pilavımı çubuklarla yeme çabalarım sonuç vermedi !

Yemekten sonra bana içinde dilek yazan bir kurabiye ikram ettiler , bu arada yanıma çok genç ve neşeli bir gurup geldi, yemek siparişlerini verdiler. Ben kurabiyemi yedikten sonra içindeki kağıdı açtım; "Eğer yanındakini öpmezsen , üç yıl kimse seni öpmeyecek" yazısını gördüm !!!

Ben takıntılı bir kişiliğe sahip olduğum için- bu durumdan kurtulmaya çalışıyorum ama takıyorum herşeye gene - takarım şimdi diye yanımdaki kıza sordum , adı "Özde" zarif ve çok güzel bir genç kız, sırtında da ilginç bir arkası dönük bir kadın dövmesi vardı. Gülümseyerek "olur" dedi. Ben de kızı yanaklarından öptüm !!!

Kasada duran adam gülmeye başladı, meğer patronları çok muzur bir adammış, o yazıyormuş kurabiyelerin içindeki dilek kağıtlarına...

Yaşamı dolu dolu , gönül incitmemeye çalışarak yaşamak, böyle hoşlukları deneyimlemek beni çok mutlu ediyor, cesaret yaşamın rengidir. Kızcağız bana "hayır, ne münasebet deseydi; diyebilirdi ama yürekten , samimi gelen hiçbir teklif reddedilmez.

Öpücüklerle dolsun hayatlarımız, sevginin gücü her zorluğun üstesinden gelir !!!

 
Toplam blog
: 258
: 2037
Kayıt tarihi
: 09.11.06
 
 

Ben İngilizce öğretmenliği yapan yurdum insanıyım. Yalnız öğrencilerim yetişkin arkadaşlar. Devlet m..