Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Eylül '14

 
Kategori
Deneme
 

Eğerciler

Bir yazı okumuştum geçmişte. Eğerciler, keşkeciler, iyi ki yaptımcılar gibi insanları davranışlarına göre sınıflandıran, mahallelere ayıran. Hepsine ait hissetmiştim kendimi zaman zaman. Bu sıralar “ Eğerciler “ kısmında takılı kalıyorum çoğu zaman. Belki de kaldığım yer de bunda etken rol oynuyordur. Kim bilir?

Evet, kaldığım yer İzmir- Torbalı ilçesine bağlı “ Eğerciler “ köyü. Kardeşimin köydeki evinde kalıyorum geçici olarak. Kalıcı olma olasılığı da var. Bu konuda çok kafam karışık. Anlayacağınız o kadar çok “ eğer “ ile başlayan cümleler zihnimde uçuşuyor ki; bazen nefes alamaz hale geliyorum. Fakat biliyorum ki bunların hepsi geçici. Yüksek Gücüm her neresi benim için, bizim ( özellikle Argos’ un sağlığı gündemde) için hayırlı ise oraya yönlendirecek. İnanıyorum.

Eğer çok param olursa… ile başlayan cümlenin başı çektiği cümleler silsilesine; eğer  Argos iyileşirse…, eğer oğlum…, eğer annem…, eğer araba…, eğer ev…, eğer deniz…,eğer kardeşlerim… Vb. cümleler katılıyor; bu cümleler ne yazık ki, gün ve gün çoğalıyorlar. O kadar ki, beni eyleme geçmekten alıkoyuyorlar.

Şükürler olsun, bugün bir olumlu eylem yaptım ve Argos’un veterinerini aradım. Perşembe günü hastaneden çıkarıyorum Argos’u ve yeni bir tedavi sürecine başlıyoruz “ Eğerciler “ köyünde. Hayırlara vesile olsun ve olumlu eylemler yoğunlukta olsun, inşallah!

 
Toplam blog
: 423
: 186
Kayıt tarihi
: 10.10.11
 
 

İkbal Özlen DİNÇERLER. 14.02.1960 doğumlu. izmir Kız Lisesi Edebiyat Bölümünü okudu. Buca Eğitim ..