Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ekim '10

     
    Kategori
    Okul Öncesi
     

    Eğitici Oyun Kartları - Yapboz

    Geçenlerde kızım için bir ürün satın aldım. Ismi Tethys Eğitici Oyun Kartları.

    Kızım için sadece oyuncak değil aynı zamanda eğitici olacak bir ürün arıyordum ve Tethys ürünleri tam da bunu karşılıyor. Lisede ingilizce öğrenirken de aynı tip kartları kullanmıştım kendim için ve çok yararını görmüştüm. Şimdi aynı şekilde kızımın gelişimine katkıda bulunuyorum. Ben D&R'dan almıştım ama meğer kendi internet sitelerinde çok daha ucuzmuş.

    tethystore . Bu arada ismi yabancı ama ürün türk malıymış ve türkiye'de üretiliyormuş.

    Birkaç çeşidi var. nesne ögreten hafıza kartları, 2 li yapboz gibi birşey var, araçları tanıtan ve yapboz şeklinde oynanan bir ürün, bir de alfabe kartları var. A'dan Z'ye kadar tüm harfleri hem büyük hem de küçük olarak gösteriyor vs. Kızım en çok araç kartları ve alfabe kartlarıyla sıkılmadan oynuyor.

    Tavsiye ederim çünkü ben arayıp da bulamıyordum bu tip birşey. Benzer ürünlerin kitap gibi olanları var ama aynı işi görmüyor çünkü bu kart halinde ve çocugun önüne serebiliyorum ve arasında seçmesini isteyebiliyorum vs. taşıması da çok kolay, eşim atıyor çantasının içine her yere götürebiliyoruz.

     
    Toplam blog
    : 1
    : 1985
    Kayıt tarihi
    : 28.09.10
     
     

    İTÜ Matematik Mühendisliği, Yeditepe Üniversitesi MBA, 2 çocuk babası. www.dogruokul.com kuru..