Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ekim '09

 
Kategori
Güncel
 

Eğitim! dönemi başladı.

Eğitim! dönemi başladı.
 

Baştan söyleyeyim, eğitimcilerimiz alınabilirler.

Benim ricam, eğitimciler alınmasınlar, sadece unvanı eğitimci olanlar ister alınsınlar ister alınmasınlar. (ki alınacaklarını, umursayacaklarını hiç sanmıyorum)

Zerre umurumda değil.

Yıllardır ülkemizde verilen sözde eğitimin detayına girmek istemiyorum. Bana göre fasa fiso.

Okullar açıldı 24-09-2009 3 hafta kadar oluyor.

Üç haftadır verilen eğitimden bahsetmek istiyorum.

Beyaz çorap giyeceksin, saçlar şu şekilde olacak, jöle asla sürülmeyecek, ayakkabı beyaz olacak (ikinci hafta siyaha döndü, alın verin ekonomiye can verin hesabı) sınıfta çıt istemem, eksik defter kalemle gelinmeyecek vs vs vs

İlaveten birkaç çocuğa herkesin görebileceği yer ve zamanda tokat (…)

Milli Eğitim çok haklı 7 çok geç.

3 yaşında öğrenmeli çocuk itaati.
3 yaşında susmayı bilmeli.
3 yaşında ezilmeli başı.

Günümüzde 7 yaşında sorgulamaya başlayınca çocuk bunları, önlem aldılar.

7 çok geç (…)

Ağaç yaşken eğilir.

 
Toplam blog
: 34
: 409
Kayıt tarihi
: 24.12.08
 
 

1969 doğumluyum, Psikologum. Tüm canlıları seviyorum. Yaşamın daha güzel olması gerektiğini düşünüyo..