Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Ağustos '07

 
Kategori
Üniversiteler
 

Eğitim Bilimleri Fakültesi'nde değişim rüzgarları

Eğitim Bilimleri Fakültesi'nde değişim rüzgarları
 

Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Eğitim Bölümlerini Revize Etti

Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi eğitim bilimleri bölümünü ve bu bölüme bağlı ana bilim dallarını yeniden düzenlemiştir. YÖK’ ün 20.07.2007 tarihli karara göre 2547 sayılı ve 2880 sayılı kanunun 7/2 değişik maddesi uyarınca yeni bölüm ve ana bilim dallarının kurulmasına, rehberlik ve psikolojik danışmanlık ana bilim dalı hariç diğer ana bilim dallarının sadece lisans üstü eğitim yapmasına karar verilmiştir.

Son değişikliğe göre bölümler aşağıdadır.

Eğitimde Psikoljik Hizmetler Bölümü

Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Eğirimi Ana Bilim Dalı
Ölçme ve Değerlendirme Ana Bilim Dalı

Eğitim Programları Bölümü

Eğitimde Program Geliştirme Ana Bilim Dalı
Karşılaştırmalı Eğitim Ana Bilim Dalı

Eğitimin Kültürel Temelleri Bölümü

Güzel Sanatlar Eğitimi Ana Bilim Dalı
Eğitimin Sosyal ve Tarihi Temelleri Ana Bilim Dalı
Yaşam Boyu Öğrenme Ana Bilim Dalı
Eğitim Felsefesi Ana Bilim Dalı

Eğitim Yönetimi ve Politikası Ana Bilim Dalı

Eğitim Yönetimi Ana Bilim Dalı
Eğitim Politikası Ana Bilim Dalı

Bilgilerinize sunarım,

Aylin Çalışkan

 
Toplam blog
: 53
: 4924
Kayıt tarihi
: 07.07.07
 
 

Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Eğitim Programları ve Öğretim Bölümünden mezun oldu. ..