Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Nisan '17

 
Kategori
Eğitim
 

Eğitim çalışmalarımız

Eğitim çalışmalarımız
 

Salih Arıkan Kabartma kitap okuyo


Arkadaşlar Cuma Cumartesi Pazar Diyarbakırdayım daha sonrada Özel Eğitim Çalıştayında olacağız. Malum öncesinde bir hazırlık sürecim oluyor. Bir program kaydında Halis Kuralıyı dinledim. Orada Evlilik öncesi kısa bir Eğitim verilmeli diyor. Bu Eğitimin içinde Engellikle ilgili bilgilerde olmalı. Şimdide başka bir kayıt dinliyorum. Şu bizim Beyazay gerçekten bazı konularda nokta atışı yapıyor. Engellilerin yakınları engellikle ilgili Eğitimlerde bulunacaklar ve daha sonra uzman olup bu işten Para kazanacaklar. Düşünsenize hep şikâyet ediyoruz. Bir görmeyenin Babası ve Annesi Bağımsız Hareket uzmanı oluyor. Ve tüm İzmirde'ki görmeyenlere İzmir'de Bağımsız hareket kursu veriyor. İşitme Ortapetik ve diğer engel gurupları içinde aynı eğitimler verilecek. Bende bu çalışmaya ancak şapka çıkarırım.

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..