Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Ocak '07

 
Kategori
Müzik
 

Eğitim haketsin

Eğitim haketsin
 

11.01.2007 tarihli Milliyet Gazetesi'nin iç sayfa haberlerine göz atıyorum. Üçüncü sayfanın yarısına yakın bölümü "Popstar" Hasret'in haberine ayrılmış. Güçlü sesi sevimli tavırları ile izliyicilerine hoş saatler geçirten Hasret'i ben de kutluyorum. Lezzetliydin, tebrikler Hasret. Yolun açık olsun.

Asıl konu etmek istediğim Hasret değil. Aynı sayfanın sol alt köşesinde verilen küçük fotoğraflı bir haber. Belki birçok okuyucunun dikkatini çekmemiş olabilir.

Habere bakalım şimdi: "Avrupalıları flütle büyüledi" başlığı altında verilen haberi inceliyorum. "Uluslararası Lions Klüpleri Avrupa Müzik Yarışması"nda İstanbul Üniversitesi Devlet Konservatuvarı öğrencisi Aylin Özer (21) birinci olurken, İtalya ikinci, Rusya üçüncülüğe değer görülmüş.

Aylin için söylenen "Gerçek bir müzikal yeteneği ve harika bir sunumu var. Verilen her emeğe değeceğine inanıyorum." Sözlerinin İngiliz flütcü Prof.William Bennett'in tarafından ifade edilmiş olması, Aylin Özer'i çok mutlu etmiş.

Geleceğin gerçek sanatçısı olacak olan bu genç, kazandığı 3 bin 500 euro ile el yapımı profesyonel bir flüt alarak yatırımını yine müziğe yapmış. Çok duygulandım, dilerim elde edeceği daha fazla kazançlarını da yine sanata yatırır.

Öğrenmek için eğitim şart. Yetenekleri kullanmak için, önce eğitim. Büyük haber olan kızımızı lütfen eğitin. Allah vergisi bu yeteneği, para için piyasaya sürüp sonra yok etmeyin. Hayalleri yıkmayın.

Hızla çıkılan dik merdivenler insanı yorar. Ağır ağır dinlenerek çıkmayı denemekte fayda var derim. Orta, hatta ilköğrenimle başlayan Konservatuvar eğitimleri, insan hayatının neredeyse yarısını alıyor. Ama bu eğitimi aldığı halde ben sanatçı oldum deme cesaretini bulamayan gençlerin yanında, medyatik olup ben beste yapıyorum diyerek, henüz nota eğitimi almayan gençlerimiz var.

Yapımcılar, bol reyting alan programlar düzenleyerek reklam gelirleri ile bol kazanç elde edebilirler. Çünkü hedefleri para kazanmaktır. Yapımcılar, gerçek sanatçı adaylarına yatırım yaparak, dünyada ses getirebilecek, göğüs kabartıracak, ülkemi temsil edebilecek gençlerede yatırım yapmalılar.

Bu dileklerimi basın içinde yapıyor, uluslararası başarılara imza koyan gençlerimizi yüceltmelerini diliyorum.

 
Toplam blog
: 2
: 474
Kayıt tarihi
: 07.11.06
 
 

1955 Gelibolu doğumlu, Mardin'liyim. Yüksek öğrenim ile başlayan, finans dünyasındaki çalışmalarımı,..