Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Nisan '12

 
Kategori
Şiir
 

Eğitim her engeli aşar

Tüm Dünya engellilerine..
 

İnsan amaçları, inançları için yaşar.

Kimi azimle yaşar, kimi yaşamaz şaşar.

Kimi insan çağlar, kabuğuna sığmaz taşar.

Unutma insanoğlu, Eğitim her engeli aşar.

Görmez, duymaz, konuşmaz ama yaşayamaz sanma.

Engellidir, yarımdır işe yaramaz diyene inanma.

Ona acıma, ona tepeden bakma, ona yanma.

İyi öğren insanlık, eğitim her engeli aşar.

Okumakla var olur, duymayan bir insan.

Göremese de öğrenir, iyiyi güzeli  de duyan

Yürümez de okur,  güzel konuşur beyninde koşan.

Biraz düşün kardeş, eğitim her engeli aşar.

Engel koyup yanına, inanç vermiş de Allah.

Engelliyi küçümseyen kardeş, sana derim ki Yallah.

Düşünmüyorsan, anlamıyorsan sana derim ki Vah vah

Doğru düşünen insan, Eğitim her engeli aşar.

Tüm insanları severim, bilgi ve sevgiyle varım ben.

Engelliyi gerçek manada sevmeye var mısın sen?

Bilirsek seversek, anlarsak, bize yardım eder bu evren

Eğitimle var olarak aşarız. Çünkü eğitim her engeli aşar.

 

 

Turan Yalçın

Tokat, 26.03.2012

 

24. Nisan.2012 günü İstanbul Lütfi Kırdar Spor ve sergi Sarayında yapılacak olan "Eğitim HerEngeli Aşar"  3. Buluşması için yazılmıştır. Burada 3 kitabım da sergilendi.

 
Toplam blog
: 1096
: 1558
Kayıt tarihi
: 28.12.07
 
 

1967 Tokat'ın  Pazar ilçesi doğumluyum. İşitme engelliyim. İstanbul Üniversitesi iktisat Fakültes..