Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Mayıs '12

 
Kategori
Güncel
 

Eğitim İş Genel Başkanı Veli Demir Burdur’da

Eğitim İş Genel Başkanı Veli Demir Burdur’da
 

EĞİTİM İŞ GENEL BAŞKANI VELİ DEMİR- CHP BURDUR İL BAŞKANI ERMAN- EĞİTİM İŞ ŞUBE BAŞKANI YAMACI


Veli Demir ve MYK Üyeleri Osman Baydemir ve Barış Düdü CHP’yi Ziyaret Etti

Birleşik Kamu İş Konfederasyonu’na bağlı Eğitim İş Sendikası Genel Başkanı Veli Demir, Örgütlenme Sekreteri Osman Baydemir ve Basın Sekreteri Barış Düdü ile birlikte Burdur’a çıkartma yaptı. Burdur şubesinin örgütlenme faaliyetlerine katkı koymak amacıyla ilçeleri gezdiler. Son olarak da CHP İl Başkan Süleyman Erman’a nezaket ziyaretinde bulundular.

Sendika şubesinin örgütlenme faaliyetlerine katkı koymak için Burdur’a gelen Eğitim İş Genel Başkanı Veli Demir, beraberindeki MYK üyeleri Osman Baydemir ve Barış Düdü ile birlikte CHP’yi ziyaret ettiler.

12 Eylül Faşizmine Teslim Olmuş Türkiye’de Burdur Direnen Bir Kentti

Eğitim İş Genel Başkanı Veli Demir’i partilerinde ağırlamaktan mutluluk duyduklarını, partilerini ziyaretlerinden dolayı minnettar kaldıklarını belirten CHP İl Başkanı Süleyman Erman’a karşılık Eğitim İş Genel Başkanı Veli Demir, “ben aslında bir Burdurlu sayılırım. Biz burada okuduk. Böyle olunca da sanırım Burdur hakkında da konuşma hakkım vardır.” Dedi. Demir, “1984–86 yıllarında Türkiye adeta 80 faşizmine teslim olmuşken Burdur direnen bir kentti. 80 sonrasında Türkiye Neoliberal politikalara, 24 Ocak kararlarına teslim olurken dimdik ayakta duran, yurtsever, devrimci, demokrat duygularla direnen bir kentti. Bu nedenle tekrar burada olmaktan mutluyuz.” Şeklinde konuştu.

CHP, 100 yıllık Köklü, Türkiye’nin Kurucu Unsuru Bir Parti

Cumhuriyet Halk Partisi’nin bu ülkenin “kurucu unsuru” olduğunun altını çizen Demir,  “Ulusal Kurtuluş Savaşı’nı yapmış, ardından da Mustafa Kemal’in devrimlerini yapan bir parti. Bir siyasal partiden ziyade adeta bir kurucu unsur. Bazıları kökü yok dese de İttihat Terakki’ye kadar uzanan 100 yıllık bir köke sahip bir siyasal oluşum.” Diye ifade etti. “Günümüzde de ciddi tehlikelerle karşı karşıya olan Türkiye’de gene bu partiye ciddi görevler düşmektedir.” Diyen demir, Türkiye’nin çok ciddi sorunlarla karşı karşıya olduğunu, 10 yıllık AKP hükümetinin, hemen hemen her konuda ülkemize çok büyük “tahribatlar” yaptığını vurguladı.

İktidar, 4+4+4’ü Muhalefeti Tekmeleyerek İhdas Etti

Veli demir şu görüşleri ileri sürdü:

“Ekonomik alanda, toplumsal alanda, kültürel alanda, politik alanda, eğitim alanında… Elbette her konuda söyleyecek sözlerimiz var ama bizler eğitimci olduğumuz için eğitim alanındakilerle ilgili sözler söylemek isterim. Hepimizin bildiği gibi, Ana Muhalefet partisi milletvekillerini de görülmedik bir biçimde adeta darpederek, adeta tekmeleyerek, döverek 4+4+4 eğitim yasasını Meclis’ten çıkardı. O dönemde yasaya direnen, laik, demokratik ve kamucu eğitim için çabalayan CHP üyelerini kutluyorum. Bu yasayla birlikte arkadaşlar zorunlu eğitim Türkiye’de 8 yıldan 4 yıla inmiş durumda.”

Lise Yönetmeliği, Bilimsel, Laik, Demokratik Eğitimi Ters Köşeye Yatırıyor

“Bu kapsamda bugünlerde bir de Ortaöğretim Kurumları taslağı var. İçinde bilimsel, demokratik, laik eğitimi adeta ters köşeye yatıran uygulamalar var.”Diyen Demir, “ilk başta –hani Başbakan hep söylüyor ya, 3 çocuk isterim diye- artık lise öğrencilerinin evlenme engeli kaldırılıyor. Artık çocuklarımız lise birdeyken evli olarak, lise ikideyken elinde çocuğuyla beraber, hatta lise üçteyken torunuyla beraber okula gidip gelecekler. Böylece Başbakanın 3 çocuk isteği liselere kadar inecek.” Diye sözlerine son verdi. 

 
Toplam blog
: 510
: 505
Kayıt tarihi
: 04.04.08
 
 

"Cv" Dedikleri Özgeçmişim 1953 yılının karanlık günlerinde Haziran ayının 24. günü, ağaçların mey..