Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Mart '12

 
Kategori
Eğitim
 

Eğitim kanununda belirtilen din dersleri 1 yıl sonra zorunlu olacak

Eğitim kanununda belirtilen din dersleri 1 yıl sonra zorunlu olacak
 

Kur’a Dersi, Dini Dersler 1 Yıl Sonra Zorunlu Olacak

Dün çıkan eğitim kanunda Kur’an ve diğer dersler önceli seçmeli ders olarak ortaya atılacak.

Daha sonra din dersleri zorunlu ders haline gelecek.

Yani çocuklar okuldaki mescitlerde öğle namazı kılacaklar. Abdest alıp namaz kılacaklar ve Kur’an okuyacaklar.

Kızlar baş örtüsü takacak.

Öğrencilerin hepsi akşama kadar abdestli olarak gezecek.

Dini eğitim yani medrese eğitimi yeniden başlayacak.

Ama bu eğitim yavaş yavaş olacak.

Bu konuda İran örnek alınacak.

İran dini liderinin bulunduğu ve medrese eğitiminin yapıldığı yer hükümet tarafından boşu boşuna ziyaret edilmedi.

Nükleer enerji ve Suriye sanal gündem iken esas gündem Medrese eğitimini yerinde ve uygulamalı olarak görmek idi.

Yerinde görüldü.

Öğrenciler sabah okula gittikleri zaman çoğu zaman abdest alarak gidecekler.

Öğleden önce yeniden abdest alacaklar.

Öğleyin her gün namazı kılacaklar.

Namaz saatlerine göre yemek saatleri ayarlanacak.

Öğrencilere öyle bir eğitim verilecek ki dini ve kurallarını tüm gün boyunca yaşayacaklar ve din zorla ve empoze edilerek yaşatılacak.

Çok değil 10 yıl sonra toplumda zorla namaz kılarak eğitilmiş ve büyütülmüş bir nesil yetişecek.

Bu nesil namaz kılmayı ve Kur’an’ı zorla öğrenecek.

Şimdiden her yerde yeni camilerin yapılması bunun ön hazırlığı olarak görülebilir.

Birçok köyde cemaat yok ama en az 2 cami var.

Bu camilerin boş kalacağı ya da boşu boşuna mı yapılacağı sanılıyor.

Devlete her yıl 10.000’ler seviyesinde özellikle üniversite mezunu olan polis alınacak ki cahil ve dindar neslimize çobanlık etsinler.

Vatandaşın güvendiği askerlik müessesi yok ediliyor ve edilmeye devam edecek ki yerine zorbalık yapabilecek polis ordusu getirilebilsin.

Vatandaş eğitim yasasında olduğu gibi karşı gelirse tazyikli su ve yangın tüpü büyüklüğünde şişelerden püskürtülen biber gazı yiyecek. Miladi takvim İslam dinine uygun bir takvim olmadığı için yeniden düzenleme yapılacak.

Gelecek yıl mesai saatleri değişecek. Çünkü

2023 yılında yani cumhuriyetin 100. Yılında bambaşka bir İslam cumhuriyeti Türkiye’si gelecek.

Hep birlikte göreceğiz. 

 
Toplam blog
: 537
: 1884
Kayıt tarihi
: 10.06.10
 
 

Gündemi ve olayları yakından takip etmeye çalışıyorum. Sinema, kitaplar, spor, doğa, siyaset, miz..