Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Aralık '09

 
Kategori
Eğitim
 

Eğitim Konusu beni çıldırtıyor !!

Aslında blog açma girişimim tamamen eğitim sistemine yönelik yaşadıklarımı yansıtmak içindi. Önce bir web sayfası yapmak istedim ve http://www.velizede.com/ uzantılı bir domain name aldım. Sonrasında bir arkadaşım web sayfasını yönetmenin zor olduğundan blog açmanın çok daha rahat olduğundan bahsedince tamam o zaman dedim ve bloğumu açtım. Bazen içiniz kıpır kıpır olur ve süratle sayfalarca yazı yazabilecekmişsiniz gibi hissedersiniz, klavyenin hızı düşünce hızınızı aşar ve onlarca harf kelimeye, kelimeler cümlelere, cümleler paragraflara dönüşür göz açıp kapayana kadar...

Bazen de tam tersi olur, eliniz gitmez bir türlü yazmaya. Klavye üzerinde ağır ağır dolaşan parmaklarınız seçemez bir türlü harfleri. Yazar siler, yazar siler, yazar silersiniz. En hızlı yazılar öfkeli olduğunuz zamanlarda yazılır. Sanki içinizde biriken patlamaya hazır bombayı dışarı çıkarmaya çalışırsınız ve parmaklarınız öyle sert basar ki klavyenin tuşuna bir süre sonra eliniz ve bileğiniz ağrımaya başlar. İşte ben her zamanki gibi dün katıldığım bir veli toplantısı sonrası tüm gece ve şu ana kadar kendimi dinginleştirmeye çalışsam da öfkemi bastırmayı başaramıyorum. Bu nedenle hemen bir şeyler yazmak istedim. Sezen Aksu’nun dediği gibi “ Zehir akıtılmadan yürek temizlenmiyor “ 2 oğlum var ve aynı okula gidiyorlar. Biri 6. diğeri 4. sınıfta. Hemen hemen her sene kanımı beynime çıkaran onlarca olay yaşıyorum. Bir kaç yıl önce bulunduğumuz bölgede yerel bir dergide yazıyor hiç olmazsa birilerine sesimi duyurmuş olmanın rahatlığını taşıyordum. Sonra bıraktım yazmayı ama yazmak gerçekten insanı inanılmaz rahatlatıyor. Bu günden sonra aksatmadan özellikle okulla ilgili ne oluyorsa yazacağım. Birazdan başlıyorum.
 
Toplam blog
: 11
: 506
Kayıt tarihi
: 29.06.09
 
 

12.09.1968 Ankara doğumluyum. 1989 Mülkiye mezunuyum. Evli ve 2 çocuk annesiyim. İnsan Kaynakları a..