Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Mayıs '20

 
Kategori
Eğitim
 

Eğitim nasıl olacak

Görüntünün olası içeriği: bir veya daha fazla kişi, oturan insanlar ve çocukFotoğraf Çin Şangay dan alıntılanmıştır.Ülkemizde bizleri bekleyen eğitim-öğretim hayatı böylemi olacak bilinmez, her okulun önünde termal kameralar ile ateş ölçümü yapılacak mı bilinmez, sınıf mevcutları 20-25 ‘i aşmayacak şekilde okulllara geliş gidiş ve ders saatleri ile ilgili düzenleme mi yapılacak bilinmez.... Bilinen tek şey okullarımız ve yaşamımız kısa sürede normale dönmeyecek gibi.


Yoksa her şeyi fazla mı abartıyoruz. Doğal bağışıklık olması gereken mi? İngiltere acaba doğru mu yapıyor( ölen ölür sağlamlar yaşamaya devam eder)? Ne çok bilinmezimiz var!

 
Toplam blog
: 9
: 325
Kayıt tarihi
: 17.03.10
 
 

Doğduğum yeri seçemem ama yaşayacağım yeri seçtim. Cihan şehri İstanbul' da yaşamaktayım. Eğitimc..