Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Şubat '07

 
Kategori
Eğitim
 

Eğitim nasıl olmalı.

Eğitim; farklı rol oynayan iki grup veya taraf arasında işleyen süreçtir. Öğretici /eğitimci konumunda olan aktörler öğretmenlerdir. Diğer taraf ise bilgiyi alan öğrencilerdir. İki grup arasında işleyen süreç eğitimin temel unsurudur. Nitelikli iyi bir eğitimci olan bir öğretmen şunu iyi bilir. Daha doğrusu işleyen bu süreçte, eğitim verdiği veya eğittiği öğrencilerinden, kendi varsayımlarına karşı çıkmaları ve kendisinin daha önce önce düşünemediği soruları kendisine sorarak bilgi aktarmalarıdır.
 
Eğitimin amacına ulaşması bu karşılıklı bilgi akatarmalarına bağlıdır... Ne dersiniz.?
 
Günümüzde özellikle ülkemizdeki işleyen, ezbere eğitim sürecinde yetişen öğrencilere bakıldığında yalnış bir sistem işlediği görülür. Yoksa ülkemizin gelip dayandığı nokta veya hayatımızda iyi gitmeyen sorunlar karşısında düştüğümüz durumlar yaşanırmı.? Her şeyin başlangığı eğitim olduğuna göre konu yeniden tartışılmalı ve milli eğitim sistemimiz sorgulanmalıdır..
 
Toplam blog
: 52
: 1204
Kayıt tarihi
: 13.11.06
 
 

Adana Yumurtalık ilçesi'ne bağlı Yeşil Köyde doğdu.. İlkokulu doğduğu köyde, Orta, Lise öğrenimin..