Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Eylül '11

 
Kategori
Eğitim
 

Eğitim şart!

Eğitim şart!
 

www.imdgkod.com


IMDG KOD Eğitimleri Kara Personeli için de zorunlu oldu. Bu kapsamda, sadece Denizcilik Müsteşarlığı tarafından yetkilendirilen eğitim kurumlarının verebileceği eğitimlerin tamamının 4 Şubat 2012 tarihine kadar tamamlanması yasal zorunluluk haline getirildi.Bir boya fabrikasında çalışan arkadaşım "çay getirip görütenler dışında neredeyse herkese bu eğitimi aldırmamız gerekti" dediğinde olayın boyutunu daha iyi anlayadım. Bu sebeple herkese duyurmak istedim. 

Ayrıca bu doğrultuda gemiye yükleme, boşaltma, istiflemenin yanında, örneğin, denizyoluyla gidecek ya da gelecek bir yükünüz varsa bununla ilgili teklif topluyorsanız, ya da teklifi veren tarafsanız, sevk belgelerini hazırlıyor ya da denetliyorsanız da eğitim almak zorundasınız. işaretleme, etiketleme, ambalajlama ve depolama yapanların bile eğitim alması artık şart. 

Eğitimler toplam 4 gün sürüyor, ayrıca her 2 yılda bir de yenileme eğitimleri yapılması zorunluluğu getirildi. 

Konu çok kapsamlı ve parsiyel ya da paketleme yük taşıyan lojistik firmalarının neredeyse tamamını ilgilendiriyor. Yani sadece limanlara özgü bir eğitim değil. Kimya sektörü, lojistik sektörü, limanda çalışan kara personelini de ilgilendiriyor. 

En doğru ve detaylı bilgiyi edinmek isteyen olursa www.imdgkod.com sitesine bakabilirler. Sitede, hem imdg kod mevzuatını hem de yetkili eğitim kurumları ile ilgili en doğru bilgiyi bulabilirsiniz. 

 
Toplam blog
: 9
: 893
Kayıt tarihi
: 12.08.10
 
 

1976 İstanbul doğumlu, telefonda konuşmayı hiç sevmeyen, biraz piyano çalan, kitap okuyan, 6 ve 7 ya..