Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Kasım '12

 
Kategori
Eğitim
 

Eğitim yurdu Ordu’ya yakışmıyor..!

Eğitim yurdu Ordu’ya yakışmıyor..!
 

Para ile Satılamaz..! Satılıyor…

Ordu Valiliği ve İl Milli Eğitim Müdürlüğünce sürdürülen çalışmalar neticesinde Ordu’nun eğitim öğretim alanında atılım yaparak Türkiye genelinde başarı sıralamasında üst sıralar hedefleneceği açıklansa da Ordu’da yer alan meslek liselerinde Milli eğitim Bakanlığı logolu ve üzerinde “PARA İLE SATILMAZ” ibaresi bulunan modüller öğrencilere para ile satılıyor

Kalınlığına göre fiyat belirlenen ve modül sayısına göre fiyatı artan kitaplara öğrenciler 10 TL ve 20 TL aralığında ücret ödeyerek sahip olabiliyorlar. Geçen yıl para verilmediğini fakat bu yıl para ile satıldığını belirten öğrenciler derslerde başarı sağlamak için almak zorunda olduklarını da belirtirken öğretmenlerimize üzerinde Para İle Satılmaz yazdığını sorduğumuzda kimse cevap vermiyor diyerek durumdan duydukları rahatsızlığı dile getirdiler

“BAKANLIKTAN ÜCRETSİZDİR” “PARA İLE SATILMAZ” Yazıyor..!

Kitapların hemen baş sayfasında ise 3 adet madde yazıyor. Bu maddelerde para ile satılamayacağı ve bakanlık tarafından ücretsiz öğrencilere dağıtımı yapılacağı belirtiliyor.           

Yazan maddeler aynı şu şekilde;

-          Bu modül mesleki ve teknik eğitim okul/kurumlarında uygulanan Çerçeve Öğretim Programlarında yer alan yeterlikleri kazandırmaya yönelik olarak öğrencilere rehberlik etmek amacıyla hazırlanmış bireysel öğrenme materyalidir

-          Milli Eğitim Bakanlığınca ücretsiz olarak verilmiştir

-          PARA İLE SATILMAZ

Efecan Yılmaz

Özel Haber 

 
Toplam blog
: 59
: 324
Kayıt tarihi
: 19.04.12
 
 

Çocukluğumdan itibaren sadece izlemeyle yetindiğim haberlerin artık içerisinde bir birey olarak d..