Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Kasım '14

 
Kategori
Deneme
 

Eğitim zararlıdır dedik bir kişi bile ne diyorsun demedi; sanki karıncaların sevişmesini anlatıyoruz

Eğitim zararlıdır dedik bir kişi bile ne diyorsun demedi; sanki karıncaların sevişmesini anlatıyoruz
 

Yarın öbür gün bir prof aynı minval üzere bizden aşırma bir kelam edecek, dünya ayağa kalkacak; sallama hikâyeler, Korkut söyledi ya, Korkut da kim ki… Madem öyle diplomaları konuşturalım, Sorbonne arşivinden gelsin referanslar. Bir düşüncenin doğru ya da yanlış olmasından ziyade o düşünceyi kimin söylediği önemliymiş! Aynı şeyi söyleseler bile Sorbonne söylediyse doğru, Korkut söylediyse yanlış; zira Korkut’un ki beyin değil mürekkep hokkası.

Deli filozof saçma yazılarını yazmaya devam edecek üstelik sizlerin kabulüne de ihtiyacı yok… Evet, eğitim zararlı, peki niye maarifleriniz harekete geçmiyor? Biliyorum, Sorbonne referansı bekliyor! IŞİD’e de Sorbonneler referans verdi, aldınız mı; inşallah o güne kadar çocuklarınız eğitim mağduru olup mal oğlan hastanelerine düşmezler!

Zavallı beyinler! Uyarı uyarıdır kargalar söylese bile; referans gerekmez Azrail’e! Çocuklarınızı kurtarınız, geç kalmadan!

Eğitim bilgi değildir; bilgiyi çocuk kendisi alır, eğitimi siz verirsiniz ve sonuçta çocuk bilinçli bir yaratık değil ki ne verirseniz onu alır.  Ne verirseniz onu aldığı takdirde IŞİD de olabilir, babasını kesen Ayı Kazım da… Bilgiden başa hiçbir şey verilmemeli çocuklara ve bilgi de almak istediği kadar.

“Bilgi de almak istediği kadar” dedik, işte bu çok önemli, bu küçücük detaya sıkıştırılıyor eğitim kazığı, Volter öğretileriyle veriliyor IŞİD zulmü, Aristo bile kutsamıştır kelle kesen kahramanlığı!

Yarın öbür gün eğitimin kanser gibi bir hastalık, kontrol edilemez bir mayın olduğu anlaşıldığında… Ki bunun gerçekleşmesi elbette çok zor; çünkü hala dünyada kovboy filmi hastaları çok ve beyaz adam bu uyuşturan serüvenlerde belliyor anamızı… Hele bir de olay kutsal ülkelerde geçerse!

Kerim Korkut bilgiyi eğitimden ayıracak, eğitimi çöpe atacak, salt bilgiyi öğretecek… Lakin muradı gecikecek; çünkü Muhammed’e direniyor Aliler! Derdimiz çokbilmişler!

Ya sen çocuğuna iyiliği öğretmesen nolur ki, sen insanlığı öğrendin de noldu, belediye kaldırdı babanı! Bana hikâye anlatmayın, hiçbiriniz eğitim/terbiye adı altında gerek okullarda gerekse evlerinizde çocuklarınıza hiçbir şey veremezsiniz; tersine onlardaki bazı değerleri alırsınız! Ha babam devam, çocuklarınız sizin kuklanız! 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..