Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Mart '12

 
Kategori
Eğitim
 

Eğitimde 4+4+4 formülü

Eğitimde 4+4+4 formülü
 

Eğitimde meydana gelecek değişiklikler mecliste komisyonla birlikte ele alınacak.Ancak ana müfredat aynı kalacak ders saatlerinde değişme olmayacaktır.Temel dersler aynı olacak her okulda ilave olarak dersler eklenecektir.Örneğin temel ders saati 30 saat ise aynı olacak ve ders programı aynı kalacaktır.Ancak öğrencinin derse yatkınlığı ve başarıları hesaba katılarak ek olarak saati kesin belirlenmemiştir.Ancak farz edelim 5 saat yatkın olduğu dersten ayrıca ders seçilecektir.Öğrencinin ders seçme hakkının olması öğrenciye güven ve tercih etme şansı verecektir.

       Yeni eğitim sisteminde açık öğretim sistemi sadece lise ve sonrası eğitime hak tanınacaktır.Bu eğitim sisteminde öğrencilere esneklik hakkı verilecek,yönlendirme hakkı verilecek, vazgeçebilme şansı tanıyacaktır.

      Yeni eğitim sisteminde okul ortalaması değiştirilecektir.Önceden okul ortalaması %6 dan %4 e düşürülecektir.Meslek okullarına ayrıca ek puan verilmesi sisteminden vaz geçilecektir.

    

 

 

 
Toplam blog
: 285
: 4026
Kayıt tarihi
: 17.07.06
 
 

      Üniversiteyi Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesinde Fizik öğretmenliği bölümünden..