Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ekim '12

 
Kategori
Müzik
 

Eğitimde müzik

Eğitimde müzik
 

Ud çok eskilerden kalma bir enstümandır. Herkes nefes alarak yaşar ben ud çalarak  yaşıyorum. Hayatımda yaptığım en güzel şey enstrüman çalmak inanın.  İlk olarak Hobi olarak başladığım bu yolculuğun sonunda çok iyi bir müzik adamı olmak istiyorum. Müziğin alt dalları vardır :

-Türk sanat müziği 

-Pop 

-Rap 

-Rock 

-Batı müziği  vb..

Türk sanat müziği daha çok olgun insanların dinlediği müzik türüdür. Pop, rock, rap ise genç nesillerin...

Bu yüzden çağlar arası uyuşmazlıklar çıkabilir çoğu zaman. Türk sanat müziği aslında TÜRKlere has müziktir. Ud ise türk sanat müziğinin en önemli enstrümanıdır. Fakat bazen yolda udum ile giderken karşılaştığım durumlar beni çok üzüyor. Elimde udum ile giderken beni gören gençler aralarında konuşmaya başlıyorlar.

-Abi şu kızın elindeki şey ne ?

-Saz o bilmiyormusun sazı? der arkadaşı.

Aslında burada çocuğun bir suçu yok. Suçu olan kişiler müzik öğretmenleri.Müzik dersleri okulda laf olsun diye veriliyor bence. Hiçbir müzik öğretmeni çocuklara birşey öğretmek derdinde değil.Ders saatim dolsun gideyim diye bakıyor çoğu. Oysa müzikte öğretilmesi gereken o kadar çok şey var ki...

Umarım eğitim sistemi biran önce değişirde çocuklar müzik hakkında güzel bilgiler öğrenir. Bir müzisyen olarak tek dileğim bu.

 
Toplam blog
: 67
: 222
Kayıt tarihi
: 09.09.12
 
 

1994 izmir doğumluyum. Öğrenciyim. Müzikle uğraşıyorum. Esma Kahraman'ın İzmir'deki yeğeniyim. İd..