Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ekim '08

 
Kategori
Eğitim
 

Eğitimde verdiğimiz destek

Eğitimde verdiğimiz destek
 

Eğitimde verdiğimiz destek
Günümüze baktığımızda eğitime verilen destek ve önem gün geçtikçe artıyor. Artık her şey eğitim üzerine ve okumanın yaşı yok artık.
Açık öğretim okullarına katılım o kadar fazlaştı ki büyük bir özveri ve güvenle okumak isteyenler var yaşları hiç önemli değil, önemli olan kendine olan güvenleri ve harcadıkları azim.
Günümüzde pek çok problemlerin çözümünde eğitimin etkin bir şekilde kullanılması gereklidir. Eğitime en büyük etken haydi kızlar okulla kampanyası oldu. Çevremiz eğitime daha duyarlı oldu. Artık ayrım yapmadan çocuklarını okula gönderiyorlar. Kızlarımızın okuma hevesi hayal olarak kalmıyor. Kızlarımızda okullu birer bireyler.
Öğrencilerimiz okulsuz kalmasın diye köylere verilen destek ve okullarda unutulmamalı, geçmişe baktığımızda ilkokulu bitirdikten sonra kara, kara düşünülürdü. İmkânı olan devam ediyordu, ya imkânı olmayıp okuyamayanlar.
Bunlar inşallah geçmişte kalır, kalacakta artık çevremizde eğitime karşı duyarlı bireyler oldukça kalacak. Yaşayanlar yaşatmayacak destek olacak, ışık ve umut olacak geleceklerine okumayan kimse kalmayacak cehalet geçmişte kalacak birbirimize vereceğimiz destekle.
Açık öğretim okulları da eskisi gibi değil. Öğrencilerini sahiplenen kurumlar oldukça okumamanın nedeni olmayacak. Okuyan geleceği ellerinde ve kendine güvenen bir nesil yetişecek. Okumanın gerekliğini ve değerini artık her kesim anlayacak.
Bizlerde toplumun bir üyesi olarak çevremizde okumak isteyenlere yardım edelim ve okumanın zor olmadığını ve faydalarını anlatılıp bilinçlendirelim.
Eğitim meşalesi sönmesin daha da çoğaltalım. Elimizden geliyorsa eğitime destek verelim, kendimizi geri çekmeyelim.
Ama en önemli görev bize gelecek sunan saygı değer öğretmenlerimizin. Eğitime verdiğiniz destek için teşekkürler. Sizin hakkınız ödenmez...

 
Toplam blog
: 7
: 658
Kayıt tarihi
: 27.09.08
 
 

Ağrı ilinin Doğubeyazıt ilçesinde oturuyorum. Açıköğretim lisesi okuyorum. ÖSS sınavına hazırla..