Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

19 Mayıs '11

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Eğlencenin ve keyifin Büyükçekmece'deki adresi: Athyra Hacivat ''Bora - Damla''

Eğlencenin ve keyifin Büyükçekmece'deki adresi: Athyra Hacivat ''Bora - Damla''
 

BORA - DAMLA


İnsanız, bazen canımız sıkılır, canımızın sıkıntısına iyi gelecek şeyler düşünürüz.. İşte böyle bir sıkıntı halinde gönül gezdirirken telefonum çaldı.
Arayan sevgili dostum, arkadaşım, kısacası, hemen hemen her gün birlikte olduğumuz Şule;
''Ne yapıyorsun?'' dedi.
''Hiç'' dedim. ''
''Hiç mi o nasıl bir şey?'' dedi.
''Hiç işte'' dedim.
''Anlaşıldı'' Dedi. ''Senin canın sıkılmış''
''Evet'' dedim.
''Hadi gel, Gökhan'ın mekanına gidelim. (Gökhan yıllardan beri ailece tanıştığımız ve çok sevdiğimiz bir kardeşimiz.. İşin özü mekan sahibi.) Hem ufaktan bir şeyler atıştırız hem de ''Bora ve Damla'' diye iki genç müzik yapıyorlar ve bizim yaşımızdakilerin sevdiği şarkıları söylüyorlar.. Sen de çok seveceksin'' dedi.
''Tamam'' dedim. Gittik. İyi ki gitmişiz. Güya Büyükçekmece'de oturuyorum ama bir çok güzelliği de kaçırdığımın geç farkına varıyorum ona kızıyorum..
Sevgili Gökhan'ın yeri önce, ''Kültür Park'' içindeydi ve bir çok yöre evi gibi, ''Hacivat Çadırı'' da geçen yıl Büyükşehir Belediyesinin hışmına uğradı ve yıkıldı..
Üzüldük ama elden bir şey malesef gelemedi..
Sevgili Gökhan'da yılmadı, usanmadı, sahilde yeni mekanı olan ''Athyra Hacivat'' açtı... ( http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150199656072962&set=a.5727#!/profile.php?id=100001539409832&sk=wall

Sabahtan akşama kadar ''hizmette sınır yok'' hesabı bu mekan. Sabahları kahvaltıya gitmenin dışında ne yalan akşamları hiç uğrayamamıştım..
Aslında akşamları sessiz, sakin yerlerde yemek yemeyi ve sohbet etmeyi sevdiğimden müzikli olduğu için tercih etmiyordum. Benim hatam da burada başlıyor..
Gelip bir dinlesem, geceleri de mekanın müdavimi olacakmışım haberim yok.. 

 

''Bora - Damla'' ikilisi, 60'lı yıllardan tutun da 90'lı yıllara kadar ne kadar hit şarkı varsa hepsini o kadar güzel, hem çalıp hemde söylüyorlar ki buradan bir kez daha onları yaptıkları başarılı müzikten dolayı kutluyorum.. 

Unutmadan! 

60'lı ve 90'lı yıllar dedim ama ''Bora ve Damla'' sadece Türkçe şarkılarla değil, dünya müziğiyle doyuruyorlar mekana gelen konukları..
Doyuruyorlar dedim de yediğim yemekler aklıma geldi.. Neler yoktu ki; karidesler, kalamarlar, (bunlar benim tercihlerim) türlü mezeler, kısacası hepsi; ''yemede yanında yat'' türünden şeylerdi.. 

 


Bu arada yukarıda verdiğim linki incelerseniz iştahınızın kabarmasından beni daha iyi anlarsınız.. 

Unutmadan!
''Athyra Hacivat'':
Mutfak:
Nuh Ustaya,
Şehriye Hanıma, (mutfağa ne kadar uygun bir isim)
Hizmette kusur etmeyen;Levent ve Ali Beye,
Barmen;Metin Beye,
Mekanın Müdürü; Atalay Beye,
Patroniçe; Nesrin Hanıma,
Patron; Gökhan Beye güler yüzlü hizmetlerinden dolayı teşekkür ederim.. 

Hepiniz öyle özel ve güzeldiniz ki en kısa zamanda ve tabii sıkça görüşmek üzere diyorum.. 

Olur ya bir gün yolunuz Büyükçekmece'ye (KOCAMANÇEKMECE) düşerse ya da benim gibi sizde Büyükçekmece'de nefes almanın ayrıcalığını yaşıyorsanız o zaman sizleri de ''Athyra Hacivat'' a mutlaka bekliyoruz.. 

'Melekler Yüreğinizden Öpsün'' 

Sabiha Rana 

İletişim: sabiharana@sabiharana.com 

Facebook: Sabiha Rana | Facebook 

Twitter: http://twitter.com/#!/sabiharana 

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..