Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Nisan '13

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Ego' nun zihnimizde ki çığlığı ben ben ben ben

Ego' nun zihnimizde ki çığlığı ben ben ben ben
 

Ben ben ben ben bennnnnnn

Egonun esir aldığı zihinler ben ben ben diye çıldırıyor.

Tamamen kapanmış algıları olmayan bedenin esir aldığı her türlü farkındalıktan uzak ego kurbanları olarak yaşamlarını sürdüren milyarlarca insan mutsuzluklarının, umutsuzluklarının, yorgunluklarının, başarısızlıklarının,iyimserliklerinin, kötümserliklerinin, bitmek bilmeyen arzularının sebebini hayata veya bir başka kişiye ya da bir başka soruna yükleyerek egosu ile kol kola dikenlerden oluşan yolundan yürüyerek yaşamına devam ediyor. Kaldırıp başını bakmıyor bakamıyor zannediyor ki egosu onun gerçeği. Aslında bir bilse yaşamını zehir eden kocaman bir yalan.

Ego bazen daima haklı, bazen daima haksız olduğumuzu söyler. Ego zannedilen gibi sürekli poh pohlanıp yücelten meziyetlerde değil bazen bizleri dibe çeken meziyetlerle de kendini gösterir. Zayıflık,korkaklık vs. gibi acındırma güdüleri gibi çıkar ortaya.

Ego dan kurtulmak kolay değil ancak Allah'tan imkanzsız da değil. Kendimiz için, hayatımz için, iç huzurumuz için, ego ile savaşmaya karar verdiğimiz de kendimizi ilk zamanlar pasif, aptal vs. hisedebiliriz. Ancak zaman içinde kendi gerçek benliğimizi ve huzuru deneyimlemeye başladığımızda aldığımız hazzın nasıl mükemmel olduğunu anlayabilmek için bu savaşa değer.

Bu  çetin savaşın sonunda ego yanına en muhterem dostları öfke, korku, bencillik, nefreti de alarak gidecek ve geriye kalan dingin hayatı deneyimleyerek yaşamak bizim en büyük armağanımız alacak.

Aman okuduktan sonra sakın ego nuzun; " bunu bu dünya da bu yaşam şartlarında nasıl başaracağız" diyen egonunuzun sesine doğru gitmeyin en azında kendinizi bir nebze değiştirmek için araştırın egolarınızın sizi sarıp sarmaladığı yönlerinizi dürüstçe itiraf edin..

www.meditasyonyapalim.com sayfasına girin inceleyin yada bunun gibi diğer bir çok kaynağı araştırın. Olmadı Brahma Kumaris Kişisel Gelişim ve meditasyon derneğinin derslerine katılın. Ya da vb başka yerlerin.

Önce kendinizi değitirmek ile başlayın ve bu ilk önce içten gelen bir değişim ile oluyor. Önce zihninizi susturun herşeyin farkına varın egonun farkına varın göreceksiniz bu farkındalık  sizi bir üste taşıyacaktır.

B.U.

http://buzuart.blogspot.com 

 
Toplam blog
: 44
: 1082
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

Seyahat etmeyi, doğada yürüyüş yapmayı, yazmayı, çizmeyi, boyamayı, fotoğraf çekmeyi, annemin yap..