Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Kasım '13

     
    Kategori
    Gece Hayatı
     

    Egoları, işletmeciliğinin önüne geçen sözde solistler!

    Egoları, işletmeciliğinin önüne geçen sözde solistler!
     

    Öncelikle böyle sitemvari bir yazı ile ilk yazımı yazmak istemezdim. Fakat, mesleğim gereği bu tür olaylarla sık karşılaştığım için ilk olarak bu konuyla ilgili yazmak istedim.. 

    Yıllarca, mekanlarda solistlik yapmış kimisi haspel kader işletmeciliğe kadar gelmiş solist arkadaşlarıma bu yazım... Okuyun ve biraz düşünün, belki bazı şeyleri düşünüp kendinize gelirsiniz diye yazıyorum bu yazıyı...  Evet, işletmeci olduğu halde o mekanda solistlerle çalışan ve egoları yüzünden solisti çekemeyen, gece sonunda da ilk fırsatta tatsızlık çıkarmak için bir neden aramak mekandaki müşterilere de saygısızlık değil midir? 

    Bu neyin kibiridir? Bırakalım lütfen sevgili meslektaşlarım diyorum size... "Sen doğru dur eğri duvar yıkılır gider" diye bir söz vardır ya cuk oturur galiba bu duruma..  Taksim zaten bilindiği üzere eski Taksim değilken, piyasa kötüden kötüye giderken, insanların eğlenmek için çıktığı üç beş mekandan biriysen, sen yapmamalısın bu şekilde... Ben bişey kaybetmem sen kaybedersin çünkü... Ya da en azından ben öyle düşünmekteyim... İşletmecilik yapmak biraz daha profesyonel olmayı gerektirir...

    Uzatmamayım neyse, yoksa hakikaten daha da sert şeyler yazabilirim çünkü bu konuda oldukça sinirli ve doluyum...

    Ben gece hayatına eğlence sektörüne hizmet eden, devamlı işletmecilerle haşır neşir olan birisi olarak bu tavıra son vermenizi öneririm yoksa sizin için yapılabilecek birşey kalmayacak...

    Sevgiler Altuğ... 

     
    Toplam blog
    : 1
    : 117
    Kayıt tarihi
    : 19.11.13
     
     

    24 Ekim 1986' tarihinde, sonbaharın ortasında  akrep burcunun bütün özelliklerini taşıyarak doğmu..