Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Gülşah Özcanalp Göktekin

http://blog.milliyet.com.tr/gulsah.goktekin

01 Nisan '11

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Egoma mektup

Egoma mektup
 

Sevgili Egom, Dün seni sobeledim. Seni öylece yakalamak beni hayrete düşürdü ve sanırım 5-10 dk kendime gelmekte zorlandım. Şimdiye kadar senin hep etrafında dolaşıyordum ve şimdi kafa kafaya karşılaştık. Seninle savaşmak yine seni güçlendirmek olduğu için savaşmayacağım. Aynı şekilde seni görmezden gelmek de senin sesini yakalamamı engellediği için seni görmezden gelmeyeceğim. 

Ben sadece seni seveceğim ve sen yavaşça küçüleceksin. Senin varlığını kabul etmem sana minnettar olduğum anlamına gelmiyor. Sana yaslanarak devam ettiğim oyunlar bana zarar verdi. Sen oyunda kalmamı istediğin ve ben içimde bir yerlerde bu oyunda olmayı hiç istemediğim için güçlenmem gerektiğini söyledin. Geçmiş kayıtlarımdan güç için yemem gerektiğini hatırlattın ve ben hep güçlü olmak için hep yedim. Şimdi bakıyorum da karnımı doyurmak hariç her şey için yemek yiyorum. Yorulduğumda yemek yiyorum, güç kazanmak için. Yorulduğunda dinlenmek gerekir, artık biliyorum. Gücün yetmediği durumda durmak gerekir, artık biliyorum. Uykun geldiğinde uyumak gerekir, kahve içmek değil. Zihnen yorulduğunda tatlı yemek gerekmez, başka şeylerle eğlenmek, vakit geçirmek gerekir sadece. 

Bunca zamandır sevgilimi kendi suflörün gibi kullandın. Artık sevgilimi senden özgürleştiriyorum. O uzun süre bana çok inandı. Belki onun egosu da tıpkı senin bana yaptığın gibi sürekli konuşuyor. O ne zaman bende bir hareket görse inandı ve ne zaman hareketi bıraksam inanmadı. O sadece aynalıktı. Şimdi ben bir yol seçiyorum. Kendime ve başaracağıma inanmayı seçiyorum. Her şeyin kendimle ilgili olduğunu anlamayı ve başkalarını suçlamayı bırakmayı seçiyorum. Benim yararıma olan tüm destekleri görmeyi seçiyorum. Annem ve sevgilim bu süreçte bana destek olmak istediler ama senin sayende onların desteklerini çarpıttım. Onlar benim kilo vermemi istiyor ve bunu yapabileceğime inanıyorlar. İnanmasalar da fark etmez zaten, ben bana inanıyorum. Ben bana güveniyorum. Ben her an başarılıyım. Bunu da başarıyorum. Nasıl yapılması gerektiğini biliyor ve kendime güveniyorum. Her ihtiyacımı karşılayacak ayrı bir şey var. Dinlenmek, uyumak, durmak, yapmamak, ertelemek, yardım istemek, görevlendirmek, olduğu gibi kabul etmek gibi. Tüm ihtiyaçlarımı yemek karşılayamaz. Ağzımı, çenemi, dişlerimi, midemi, karnımı, bağırsaklarımı, dışkılama mekanizmamı, dizlerimi, ayaklarımı ve tüm bedenimi rahat bırakıyorum. Bedenimi dinliyor ve ona saygı gösteriyorum. Bedenimin isteklerine yanıt veriyorum. Onu dinliyorum. Dinlenme isteğine saygı gösteriyorum. O sadece bir beden ve maddeden kaynaklanan yetersizlikleri var. Bedenimin tüm yetersizliklerini sevgiyle kabul ediyorum. Doğal haline dönmesi için ona izin veriyorum. Bedenimi egonun yönetiminden çıkarıyorum. Bedenimi özgür bırakıyorum. Onun kendisi için en iyisini seçmesi için ona izin veriyorum. Bedenimi, tümüyle, sevgiyle kabul ediyor ve onaylıyorum. Çarenin her yerden gelmesine izin veriyorum. Sağlıklı zayıflama, ara öğün, kalori hesaplarını bırakıyorum. Kendime ve bedenime izin veriyorum. 

 
Toplam blog
: 22
: 830
Kayıt tarihi
: 01.04.11
 
 

Felsefe, psikoloji, sosyoloji, tarih, strateji oyunları, kişisel gelişim ilgi alanlarım. Kişisel ..