Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ocak '14

 
Kategori
Spor
 

Egzersiz yapmamak için en sık kullanılan bahaneler

Egzersiz yapmamak için en sık kullanılan bahaneler
 

1.Gerçekten vaktim yok,

2. Ben zaten bütün gün koşuşturuyorum, benim egzersize ihtiyacım yok,

3.Ben şişman değilim, benim egzersiz yapmaya ihtiyacım yok,

4. Bu yaştan sonra egzersiz yapılmaz,

5.Havalar soğuk, ısınınca başlayacağım,

6. Havalar sıcak, serinleyince başlayacağım,

7.Yağmur yağıyor, kar yağıyor, rüzgar esiyor,

8. Oturduğum yere yakın spor salonu / yüzme havuzu yok,

9. Belim sakat, dizlerim sakat

10.Babaannemin adı Zekiye ( ne alaka mı ? herhangibir bahane ötekiler kadar iyidir)

Siz siz olun bırakın bahaneleri de 2014 kararlarınız arasında hareketlenmeyi, doğru beslenmeyi, sağlıklı uykuyu, sigara ve alkol bağımlılığınız varsa halletmeyi, kendinize, hobilerinize, sosyal ilişkilerinize vakit ayırmayı amaç edinin ve uygulayın. Sağlıklı yaşamanın zevkine varın. Çok güzel ve sağlıklı bir 2014 yılı diliyorum.

Rasih Bensan

20 Ocak 2014 

 
Toplam blog
: 368
: 2280
Kayıt tarihi
: 05.05.12
 
 

BİLİM özellikle astronomi ve çeşitli konularda araştırmacı ve yazar Amatör fotoğrafçı, Ka..