Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ocak '10

 
Kategori
Sinema
 

Ejder Kapanı

Ejder Kapanı
 

Ejder Kapanı, hastane, karakol, havalanı gibi yerlerde kaçanların bariyerleri parçalaması durumunda hazırlanmış bir tuzakmış, araçlar tek yönde gidebiliyor, aksi yöne gitmesi durumunda tekerlekler parçalanıyormuş ama konumuz olan filmin bununla ilgisi yok, ben merak ettiğim için araştırdım ve paylaştım. Fragmanını gördüğümden beri vizyona girmesini merakla bekledim ve hafta sonu izledim;

Uğur Yücel, filmin hem senaristi, hem başrol oyuncusu, hem de yönetmeni...
Kenan İmirzalıoğlu, başrol oyuncusu, baş komiser...
Nejat İşler, gazi komando...
Ceyda Düvenci, pavyon kadını...
Berrak Tüzünataç, stajyer polis...

Kadro mükemmel, Ozan Güven, İlker Aksum, Ezgi Mola ' da konuk oyuncular arasındalar, bu üçlüyü uzun uzun seyretmeyi çok istiyorum bir sinema filminde, inşallah o da olur. Nejat İşler ' i o kadar az gördük ki, o da konuk oyuncular arasında geçebilirmiş ama başrol oyuncusu kendisi...

Kenan İmirzalıoğlu katili sorgulama sahnesinde psikopat rolünün hakkını vermiş, izlerken hepimiz sadist olduk ayrıca bu film de gördük ki, söylenenlerin aksine komedi filminde de başarılı olabilir, hoşlandığı kıza bir arkadaşlık teklifi edişi vardı ki, gülmekten hepimizi kırdı geçirdi. Berrak Tüzünataç ' la çekilen sevişme sahnesi gereksizdi bana göre, zaten çekimden sonra kızcağız da sinir krizi geçirmiş, haklı da... Kenan İmirzalıoğlu yakışıklı olduğu için mi, her filmde seviştirme gereği duyuyorlar bilemedim?

Uğur Yücel, doğu şivesiyle, kısık sesiyle, babacanlığıyla, aşkıyla, dostluğuyla her zaman ki gibi mükemmeldi.
Yönetmen olmak, hayal gücünü perdeye yansıtmaksa onda da başarılı olmuş bence. İşkence görerek ölmüş bir cesedin başında,
" Allah intikam almak istediği kulunu bir başka kulu vasıtasıyla cezalandırır ama Allah' ın ilmini bilmeyenler bunu kulun yaptığını
sanır. " diyerek beni benden aldı.

Ceyda Düvenci ' yi daha çok görmeyi bekledim ama " ben bir konuşurum, sen iki anla " dedi ve kayboldu, o bir gözüktü, biz varlığını hissettik film boyunca... Berrak Tüzünataç ' ın oyunculuğunu beğenmiyorum, yansıtamıyor duygularını ekrana, ya da bana öyle geliyordur.

Filmin konusuna gelince, ülkemizin kanayan bir yarasına daha parmak basılmış, göndermeler yapılmış. Ortada pedofilleri öldüren bir seri katil, işkence videoları ve onu yakalamaya çalışan emniyet mensupları var. Film biraz saw, biraz dexter kokuyor, işkence sahneleri geriyor, zaman zaman mide bulandırıyor, sonuçta zor da olsa katil yakalanıyor ama katili seviyoruz, " Bunca yıl herkesin düşündüğü ama kimsenin yapmaya cesaret edemediği bir şeyi yaptı, ellerine sağlık " diyoruz ve alkışlarla son yolculuğuna uğurluyoruz. Neyse uzatırsam detayları da anlatmaya başlayacağım.

İzlemeye değer bir film bence, gidin, izleyin...

Sevgiler,
eMiLeS

 
Toplam blog
: 8
: 855
Kayıt tarihi
: 16.12.09
 
 

30.07.1982 Mersin doğumluyum. Doğduğumdan beri Ankara'da yaşıyorum. İlk, orta ve lise öğrenimimi ..