Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Şubat '09

 
Kategori
Şiir
 

Ekim' e benzer sevdam

Ekim' e benzer sevdam
 

Rumuzumla uyumlu olduğundan bu resmi seçtim.her yerde bu resmi kullanırım.


Bakma böyle duyarsız durduğuma
benim sevdam ekim’e benzer
ne sıcaktır, ne soğuk
ne yanar , ne donar

Sertliğim kaybetmek korkusudur..!

Bilirim dalına son gücüyle tutunan
sarı yaprağın hissettiklerini,
gül’ünü kaybetmiş bedenin düşüncelerini.

Benim sevdam ekim’e benzer.

Fırtınanın ardından yıktıklarım
hatıralarım olur...üzülürüm..

Yazdan kalma
bir kuraklık yaşar yüreğim
ya yağmur yağmazsa..!
Korkularım olur düşüncelerim...

Bakma böyle duyarsız takıldığıma
benim sevdam ekim’e benzer...

Aslım duvardaki gölgemde saklı kalır,
tüm telaşı üstlenir ezilir, büzülür
göç etmeye zamanı kalmamış son kırlangıç gibi
vakit öldürür.
Bu yüzden rengi karadır...

Aslım kurumuş dere yatağında saklıdır,
dere yatağının bulut a olan sevdasında
neden bulut bekler gibi seni beklediğimi anla..!

Benim sevdam ekim’e benzer
bakma böyle duyarsız takıldığıma

****************************************************
Abdurrahman GÜLER

 
Toplam blog
: 9
: 333
Kayıt tarihi
: 06.02.09
 
 

1972 yılında İstanbul' da doğdum. İlk ve orta öğrenimimi Bayrampaşa' da tamamladıktan sonra çal..