Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Kasım '10

 
Kategori
Şiir
 

Ekim Günleri - 3

Ekim Günleri - 3
 

Desire For You


Gözlerim görmüyor olsa geceyi gündüzden ayıramam,

Öyle düşman oldum uykuyla, öyle aramız açık işte,

Evde oturmaktan canı sıkılıp dışarı oynamaya çıkan çocuk gibiyim.

Uykusuzluktan, uyuyamamaktan sıkıldığımda uyuyorum sadece.

Herhalde yavaş yavaş terk ediyorum insan olan benliğimi, farkında değilim.

Belki de biri çalıyor benliğimi, ben hissetmiyorum.

Belki de hissediyorum ama kabul etmiyorum, edemiyorum.

Onca gurur, kibir, geçmiş hayatımdan kalmış kara lekelerim,

Boyun eğemeyişliklerim, afralarım, tafralarım,

Hep en yüksekten uçuşlarım, aşağılara alaycı bakışlarım,

Atıp tutmalarım, ben deyip başka birşey demeyişliklerim,

Küçük görmelerim, farkında olmadan can yakışlarım,

Yaktığım gemileri kendi kaderine terk edişlerim,

Batacaklarını bile bile aldırmamışlıklarım,

Bumuydum ki ben, sen çıktın şimdi karşıma,

Aşk falan değil bu, sevmek, alışkanlık bunlarda değil,

Yaradan’ ın bana özel, yüreğime serptiği bir duygu bu,

Bu yüzden önüne geçemiyorum, yok edemiyorum,

Olağanüstü birşey işte yüreğimde yenemediğim,

İnsan doğasına aykırı, insan yüreğine ağır bir his bu.

İsmi yok, cismi yok, resmi yok, kimliği, tarifi hiçbir şeyi yok,

Varlığı var yalnız ben hariç kimsenin bilemeyeceği,

Benim anlatamadığım, anlatmaya çalışsam da senin anlayamadığın bir şey bu,

Belki de var dediğimiz, inandığımız, korktuğumuz şeydir,

Ölünce günahlarımızı çekeceğiz dediğimiz cehennem ateşidir bu,

Belki de ben ölmüşümdür, şu an dünyada girdiğim günahların bedelisindir sen,

Sigara ateşi değil, odun ateşi değil, kömür ateşi degil bu,

Daha derinden yakan daha alevli bir ateş yüreğimdeki.

Cehennem ateşi dediğimiz bumuydu yoksa ?

Nerdeyim ben, ailem dediğim insanlar, arkadaşlarım,

Çalıştığım yer, orada konuştuklarım, konuşmalarım bir kandırmaca mı?

Kimsenin görmediği, bilmediği bir yer mi aslında yaşadığım hayatım?

Neyin ne olduğunu bilmemem için kurulmuş bir ilahi sahnede miyim?

Ben aşkı yaşamıştım, seviyordum da hem de deli gibi,

Unutmam gerektiğinde kesip attım, sildim her şeyini tek kalemde,

Bana zarar veremedi, beni yıkamadı ki, bitiremedi, bu kadar yakmadı ki!

Çünkü aşktı hissettiğim duygu, peki bu duyduğum his ne ?

Nedendir seni istemem, nedendir arzulamam ?

Unutmam gerekiyor işte yaşadığım her şeyini,

Sesini, nefesini, ellerini, gözlerini,

Niye başaramıyorum daha önce başardığım bir şeyi?

Niye her şeye rağmen seni istiyorum yanımda ?

Niye umursayamıyorum sen hariç hiçbir şeyi ?

Bundan önce yaşadığım mı aşk değildi yoksa ?

Yıllarca süren, beni üzen, aklımı karıştıran bir karmaşamıydı ?

Nesin sen, insan mısın, melek misin, hayalmisin yoksa en şeffafından ?

Var mısın, aldatmaca mısın, aslında yok musun yoksa ?

Belki de Azrail sindir,

Ölürken acı çekeceğiz derlerdi ya,

Belki de ölüm döşeğinde yatan yaşlı bir dedeyim ben,

Son nefesimdeyim, bilincimi yitirmişim,

Beyin ölümüm gerçekleşmiş ama daha bitmemiş bedenim,

Ölüyor muyum ben ?

Canımı mı alıyorsun yani sen ?

Her neysen artık, yeter bu kadar,

Ben kaçamıyorum, kurtulamıyorum çemberinden,

Ait olmam gereken yerde olmak istiyorum,

Yok olmak, hava olup uçmak istiyorum.

Bana izin ver yalvarıyorum.

 
Toplam blog
: 30
: 451
Kayıt tarihi
: 20.03.09
 
 

Yazmak paylaşmaktır. Paylaşmaksa biz insanların hiç bir zaman değiştiremeyeceği vazgeçilmezimizdi..