Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Mart '09

 
Kategori
Şiir
 

Ekim günleri-1

Yalnız benim duyduğum bir melodinin hızında gidiyorum…
Çevremdeki sesler uzağımda, görüntülerini görüyor olsam da…
Gök döküyor yaşlarını bu akşam hıçkıra hıçkıra…
Bu gürlemeler, bu şimşekler ve hızlı düşen yağmur taneleri arasında…
Başımı her yukarı kaldırışımda aynaya bakar sanıyorum kendimi…
Olağan dışındaki bir cisim sanki…
İnsanın dışını değil de içini yansıtan bir ayna gibi…
Sessizim ve sakin, kendi halinde ilgisiz herşeye…
Herkesin gördüğü bu işte, peki ya içim, var mı görebilen ya da bilen…
Kendisi hakkında bile karar veremez olmuşum…
Bir öyle diyorum bir böyle diyorum…
Gördüğüm beyaza, beyaz diyorum aklıma danışıp…
Duruyorum biraz tatmin etmiyor beni mantığım yüreğime danışıyorum…
Verdiğim cevabı beğenmiyorum, hemen değiştiriyorum…
Bildiğim halde beyaza siyah diyorum…
Mantığımı terk ediyorum, saçma olduğunu bile bile…
Bugünlerde iyiyim yine, iyi sayılır yaşadığım bu zaman…
Belki de kabul etmişimdir senin olmayışını, olamayacağını…
Beceremem, yapamam, imkansız dediğimi yapmışımdır…
Laf anlamaz kendime anlatabilmişimdir…
Benden bile habersizimdir…
Acaba ne durumdayım bir bilebilsem…
Şu an bedenimin kaçta kaçını senin kuşatmandan kurtarabildim…
Yoksa kurtardığımımı düşünüyorum kendimi inandırmak için…
Yoksa bu savaşı ben çoktan kaybettim mi…
Benden aldıklarını geriye alamayacak mıyım yani…
Yüreğim, beynim, bedenim artık hep senin mi…
Ömrümün sonuna kadar senin egemenliğinde bir sömürge devleti olarak mı yaşayacağım…
Yaşadığım her anın vergisini hiç acımadan alacak mısın…
Peki ya bir kahraman çıkartsam içimden…
Güzel olmasa senin gibi gözleri, bakışları…
Saçları el yakmasa, elleri küçücük olmasa…
Endamı, boyu posu, duruşu asil olmasa…
Yüzünde bir sevecenlik olmasa dayanılmaz…
Seni yenemez mi…
Benden aldıklarını bana geri kazandıramaz mı…
Beni baştan kuramaz mı…
Bu imparatorluğum bitmiş olamaz…
Beni bitirmiş olamazsın…

 
Toplam blog
: 30
: 451
Kayıt tarihi
: 20.03.09
 
 

Yazmak paylaşmaktır. Paylaşmaksa biz insanların hiç bir zaman değiştiremeyeceği vazgeçilmezimizdi..