Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ekim '17

 
Kategori
Deneme
 

Ekim Kıskacı

Ekim Kıskacı
 

Geçen gün öldüğümü hissettim, sonra, "Ulan, ölen öldüğünü hisseder mi?" dedi yapay ve ağzı bozuk iç sesim. Baktım etrafıma; görebiliyor, işitebiliyordum. Hatta oturmuş, öylece etrafa bakınıyordum, eylemlerin türlü işleri hep başkalarını kovalıyordu, ben öylece bakınıyordum. "Ama hissedemiyorum" dedi uysal hazanlı iç sesim. Hissedememek yaşamamak değildi; hem hissedemiyorduysan bu çürümüş sitemlerin kimeydi? Bu ekim böyle yapıyor işte; çukur açıyorum otuz bir günün inşasında; malzemesinden çalıyorum on bir ayın.

İnşaat işçileri bile afallıyorlar hallerince üstadım diyorlar bana ben de kopuk serkeşliğinden vuruyorum dakikalarımın. Ekim'in suçu fazlaca işte... Bakmayın siz ekim dediğime; ruhu aynasından kopan kırık her kalbin parıltısını kaybediş figanıdır gece...

Dilara AKSOY

 
Toplam blog
: 196
: 226
Kayıt tarihi
: 03.01.13
 
 

     1989 doğumlu, İstanbul Üniversitesi Felsefe mezunu. 10 yaşında şiir yazarak başladığı kalem ..