Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Kasım '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Ekler ve kökler

Ekler ve kökler
 

Kocanız eve geliyor nasılsın karıcığım diye soruyor bir problem yok, ağzınız kulaklarınızda siz de eşinizin halini hatrını soruyorsunuz...
Evinize eşinizin arkadaşları misafirliğe geliyor eşiniz sizi takdim ediyor ''tanıştırayım sevgili karıcığım'' yine bir problem yok gayet memnunsunuz.
Eşinizle birlikte televizyon izliyorsunuz, sizin gözünüzde kronun biri kadınlardan bahsederken karılar diyor, adamcağızın ne terbiyesizliği kalıyor ne odunluğu ne kabalığı.

Ee ne oldu karıcığım da karı kökünden türememiş mi sanki.Karım demek tüm karılardan benim olanı manası taşımaz mı ey sevgili hemcinslerim...
Açıkçası bu yazıyı yazmak bir yazıma çok saygıdeğer bir bloger'ın yorumuyla aklıma geldi. Daha önce düşünmedim dersem yalan olur.
Bazen biz bayanlar fazla mı alıngan oluyoruz ne, yada işimize geldiği gibi mi anlıyoruz?

Erkek bir cinsi temsil ederken kadın demek neden diğer cinse hakaret gibi geliyor anlamıyorum.Anlamıyorum ama bende alınıyorum, alınıyorum ama anlamıyorum.

Biz kendimizi bile anlamakta, algılamakta güçlük çekerken erkeklerin bizi anlamasını nasıl bekliyoruz o da ayrı bir ironi.

Takıldığım bir muhabbet daha var.

Yolda bir tanıdıkla karşılaşıyorsunuz nasılsın diye nazikçe bir soru yöneltiyorsunuz cevap şöyle “teşekkür ederim sen”.Tamam teşekkür etmekle kibarlığını gösterdin de, soruma cevap alamadım.Nasılsın sorusuna teşekkür etmek iyiyim mi demek kötüyüm mü?

Doğru cevap: İyiyim teşekkür ederim ya da pek iyi değilim ama sorduğun için teşekkür ederim.

Sevgilerimle…

 
Toplam blog
: 18
: 4367
Kayıt tarihi
: 06.10.07
 
 

İşletme fakültesi mezuyum. Şu anda özel bir şirkette muhasebe sorumlusu olarak çalışmaktayım. Sudoku..