Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Ağustos '17

 
Kategori
Türkiye Ekonomisi
 

Ekonomideki Gelişme Halka Yansıtılacak Denince Sevinmiştik; %3 Verilince Üzüldük

Ekonomideki Gelişme Halka Yansıtılacak Denince Sevinmiştik; %3 Verilince Üzüldük
 

Memur zamları söz konusu olduğu zaman beni bir gülmedir alıyor. Hatta TV’de Güldür Güldür yerine bunu izliyorum. Çalışanların temsilcilerinin hükümetin teklif ettiği %3’ü duyunca nasıl tepki verdiklerini merak ediyorum. Ama canım onlar da alışmışlardır artık herhalde.

Denilmiş ki işte ekonomimizde gelişme var hani seçim de var ya bu gelişmeyi halkımıza yansıtalım. Valla başbakan konuşunca ben bile inandım. Sonra hükümetin %3 zam teklif ettiğini duyunca çok şaşırdım.

Bu %3 işte biz bir teklif edelim bakalım ne tepki veriliyor şeklinde bir taktik olabilir ama daha önce hükümet ne verdiyse onu aldığımız için zam budur diyorum.

Hem de ne olacağı belli olmayan bir yıl, iki yıl sonrasına… Bence bu, hükümetin niyetinden ziyade ekonomimizin denildiği gibi iyi durumda olmamasıyla ilgili; ancak hükümet siyaseten ekonomimiz gelişiyor ama biz bu kadar veriyoruz diyor.

Ben bu zammın miktarını eleştirmiyorum, hükümetle ilgisi yok çünkü ülkenin gücü bu kadar; üstelik büyük ihtimalle bu zammın kaynağı da borç.

İtirazım “Ekonomimizde gelişme var, bu gelişmeyi halkımıza yansıtalım” denilerek halkta beklenti yaratılması.

 

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..